fedt har fået dagpleje plads men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

eliasogmor

men den ligger så lige 6 km væk fra mig af..og har ikke bil..men hvis jeg siger nej tak..ryger min pladsgaranti..helt ærligt..så vi er nød til at tage imod den..og håbe på at der blir en anden fri hurtigst muligt...æv bæv... men vi skal besøge dagpleje moren i morgen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

men den ligger så lige 6 km væk fra mig af..og har ikke bil..men hvis jeg siger nej tak..ryger min pladsgaranti..helt ærligt..så vi er nød til at tage imod den..og håbe på at der blir en anden fri hurtigst muligt...æv bæv... men vi skal besøge dagpleje moren i morgen....

hov hov ring på kommunen og snak med dem... da du skulle ansøge om dp plads har du så skrev at du er enlig?
for det hjælper på at man får plads så tæt så muligt...
hvor henne har i fået plads?

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

jep har haft ringet...men det hjælper ikke ...ude i nr.bjert....

Anmeld

20. oktober 2008

A.

eliasogmor skriver:

jep har haft ringet...men det hjælper ikke ...ude i nr.bjert....

a hvad så langt væk øv øv forstår ikke helt for jeg har søgt i dyrehave område og har fået af vide at det bliver der 100%...det er virkeligt træls for dig

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

det fik jeg også at vide.......

Anmeld

20. oktober 2008

A.

det er for dårligt synes jeg

Anmeld

20. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

Tillykke med pladsen - Håber hun er så sød og dejlig at du glemmer alt om de 6 kilometer og de pludselig ikke betyder noget...

Glæder mig til at høre fra dig når I har besøgt hende...

Knus Pia - som håber du snart kan se pengene på din konto, men det er meget normalt der kan gå et par dage.... 60.png

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

det er for dårligt synes jeg

rigtig meget...

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

Tillykke med pladsen - Håber hun er så sød og dejlig at du glemmer alt om de 6 kilometer og de pludselig ikke betyder noget...

Glæder mig til at høre fra dig når I har besøgt hende...

Knus Pia - som håber du snart kan se pengene på din konto, men det er meget normalt der kan gå et par dage.... 60.png

ja hvis jeg havde haft bil var det ikke noget problem...men det er allttt for langt væk......

Anmeld

20. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

ja hvis jeg havde haft bil var det ikke noget problem...men det er allttt for langt væk......

Ja det kan jeg godt se - det er ikke så fedt... og en pænt lang cykel tur - du er ikke så heldig at det passer med en bus ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.