fedt har fået dagpleje plads men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

A.

PiaR skriver:

Ja det kan jeg godt se - det er ikke så fedt... og en pænt lang cykel tur - du er ikke så heldig at det passer med en bus ?

man skal skifte bus får komme der op og så busser i vores kommune kører når det passer dem aldrig til tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Pia.

agnieszka skriver:

man skal skifte bus får komme der op og så busser i vores kommune kører når det passer dem aldrig til tiden

Ej det kan jeg godt se - det er ikke så rart 54.png.... øv hvor surt...

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

Ja det kan jeg godt se - det er ikke så fedt... og en pænt lang cykel tur - du er ikke så heldig at det passer med en bus ?

ja busserne her kører af h til......

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

Tillykke med pladsen og øv det passer så skidt...kan ikke forstå at du ikke kan sige nej og så bare få den næste der kommer.
Ved alle mine tre har jeg ønsket en bestemt og heldigvis fået den...den ene 7 km. væk, men jeg havde så bil.
Jeg ville ringe igen og sige det ikke kan hænge sammen og så evt tale med en leder indenfor området...ved at det rigtig tit rykker en masse.
Knus Eva

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

Eva skriver:

Tillykke med pladsen og øv det passer så skidt...kan ikke forstå at du ikke kan sige nej og så bare få den næste der kommer.
Ved alle mine tre har jeg ønsket en bestemt og heldigvis fået den...den ene 7 km. væk, men jeg havde så bil.
Jeg ville ringe igen og sige det ikke kan hænge sammen og så evt tale med en leder indenfor området...ved at det rigtig tit rykker en masse.
Knus Eva

det har jeg skam gjort..men det er kolding kom og de er ikke til at hugge og stikke i..
desværre..

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

det har jeg skam gjort..men det er kolding kom og de er ikke til at hugge og stikke i..
desværre..

Hvornår skal du igang og hvad skal du lave???

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

jamen 9 dec. skal jeg have fundet et eller andet, men ellers pæd sem til feb.

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

eliasogmor skriver:

jamen 9 dec. skal jeg have fundet et eller andet, men ellers pæd sem til feb.

Hvorfor så til dec? Tænker lidt at du jo kan sige nej og så se hvad der sker...er helt sikker på du nok skal få en plads....og egentlig har du jo ikke rigtig et valg, vel??
Knus..

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

min barsel slutter den 9 dec..... så tør ikke tage chancen og sige nej..

Anmeld

20. oktober 2008

A.

luise du kommer bare med elias her over hehe er jo stadig på barsel til den tid tror nok at matti vil være glad for en legekamerat..men husk så bestille tid til mig på den lukket afdeling bagefter..for tror nok at jeg vil være lidt skør bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.