I dag "afslørede" jeg min graviditet på facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Ka+Ma=Be

Ayasmor skriver:

for præcis 3 år siden meddelte jeg min far og bonusmor at jeg var gravid.. ja ja meget klassisk, jeg ved det.. meeeeen der gik ikke længe inden jeg måtte tage "endnu" en samtale med dem.. aprilsnaren blev nemlig pludselig gravalvorlig.. da jeg fyrede den af VAR jeg gravid, jeg vidste det bare ikke endnu.. oooops...

Troede de så på dig anden gang? hehe

Og hvad sagde de til din "aprilsnar"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

twinny

fortalte igår til svigermoren, at der er to bebser i maven her.. hun troede selvfølgelig det var aprilsnar

som det ikk er...

Anmeld

2. april 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

fortalte igår til svigermoren, at der er to bebser i maven her.. hun troede selvfølgelig det var aprilsnar

som det ikk er...

Hehe jeg overvejede også lidt at skrive jeg skulle have tvillinger Men så tænkte jeg at sandheden 1. april nok var sjovere

Hvordan tog de imod det? Og forstod de, at det var rigtigt?

Anmeld

2. april 2011

twinny

Katte87 skriver:

Hehe jeg overvejede også lidt at skrive jeg skulle have tvillinger Men så tænkte jeg at sandheden 1. april nok var sjovere

Hvordan tog de imod det? Og forstod de, at det var rigtigt?

jaah, de tog det pænt, da de fandt ud a det ikk var en aprilsnar... nu må vi se hvordan min familie tager det idag...

Anmeld

2. april 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

jaah, de tog det pænt, da de fandt ud a det ikk var en aprilsnar... nu må vi se hvordan min familie tager det idag...

Uhh hvor spændende  Og rigtig mange gange tillykke med de to vidundere Det er jo helt fantastisk!

Anmeld

2. april 2011

twinny

Katte87 skriver:

Uhh hvor spændende  Og rigtig mange gange tillykke med de to vidundere Det er jo helt fantastisk!

hehe... mange tak....

Anmeld

2. april 2011

eElak

Katte87 skriver:

Hehe meget god aprilsnar!  Er det noget du har talt med veninder om?! For så giver det bare endnu mere mening

Vi var nogle stykker som havde joket med at jeg burde melde mig til singleliv... og der har lige været åbent for tilmeldinger (ellers er der stadig åbent for det)... 

så derfor den var super oplagt.. ;-)

Anmeld

2. april 2011

Ayasmor

Katte87 skriver:

Troede de så på dig anden gang? hehe

Og hvad sagde de til din "aprilsnar"?

Ja det gjorde de så godt nok.. men aprilsnaren tog de fint.. de hoppede nemlig ikke på den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.