I dag "afslørede" jeg min graviditet på facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

eElak

gnæk gnæk.. 

Gennemført.. 

For 2 år siden ville jeg have lavet en status med veer eller lign.. Problemet var bare at knægten kom 1,5 uges tid inden 1. april, så jeg kunne ikke bruge den... æv æv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

2babygirls

Katte87 skriver:

Haha hvor morsomt! Synes det lidt sødt når folk falder over den, men de ved selvfølgelig heller ikke helt hvad de skal tænke ellers

hi hi, nej, og vi havde lånt et tidligt scanningsbillede, så de troede jo selvfølgelig på os..

Anmeld

1. april 2011

Ka+Ma=Be

Tina&Martin skriver:

hi hi, nej, og vi havde lånt et tidligt scanningsbillede, så de troede jo selvfølgelig på os..

Haha! ej nej nej Det er altså gennemført!

Anmeld

1. april 2011

Ka+Ma=Be

KaLee skriver:

gnæk gnæk.. 

Gennemført.. 

For 2 år siden ville jeg have lavet en status med veer eller lign.. Problemet var bare at knægten kom 1,5 uges tid inden 1. april, så jeg kunne ikke bruge den... æv æv... 

Damn! Det havde da ellers været en god én!

Tror det er de færreste der ikke ville falde for den!

Anmeld

1. april 2011

2babygirls

Katte87 skriver:

Haha! ej nej nej Det er altså gennemført!

Ja, denne gang ville jeg ikke selv narres

Men havde også lidt dårlig samvittighed

Anmeld

1. april 2011

eElak

Katte87 skriver:

Damn! Det havde da ellers været en god én!

Tror det er de færreste der ikke ville falde for den!

Den ville nemlig have været realistisk, da jeg havde termin 17 april ;-)

og havde ikke liiige overskuddet til at finde på noget sjovt der, for var lige kommet hjem fra hospitalet det.. 

Men fik heldigvis lavet en sjov en i år - synes jeg selv 

Anmeld

1. april 2011

Ka+Ma=Be

KaLee skriver:

Den ville nemlig have været realistisk, da jeg havde termin 17 april ;-)

og havde ikke liiige overskuddet til at finde på noget sjovt der, for var lige kommet hjem fra hospitalet det.. 

Men fik heldigvis lavet en sjov en i år - synes jeg selv 

Det kan jeg så godt forstå

Hvad lavede du i år?

Anmeld

1. april 2011

eElak

Katte87 skriver:

Det kan jeg så godt forstå

Hvad lavede du i år?

Skrev dette på min facebookstatus:

Efter mange mange opfordringer, sendte jeg i ren sjov en ansøgning til singleliv... Regnede ikke med at jeg skulle høre mere fra dem, men skal sq til audition på torsdag! Shit for pokker... skal man eller ej? 

Anmeld

1. april 2011

Ayasmor

for præcis 3 år siden meddelte jeg min far og bonusmor at jeg var gravid.. ja ja meget klassisk, jeg ved det.. meeeeen der gik ikke længe inden jeg måtte tage "endnu" en samtale med dem.. aprilsnaren blev nemlig pludselig gravalvorlig.. da jeg fyrede den af VAR jeg gravid, jeg vidste det bare ikke endnu.. oooops...

Anmeld

2. april 2011

Ka+Ma=Be

KaLee skriver:

Skrev dette på min facebookstatus:

Efter mange mange opfordringer, sendte jeg i ren sjov en ansøgning til singleliv... Regnede ikke med at jeg skulle høre mere fra dem, men skal sq til audition på torsdag! Shit for pokker... skal man eller ej? 

Hehe meget god aprilsnar!  Er det noget du har talt med veninder om?! For så giver det bare endnu mere mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.