I dag "afslørede" jeg min graviditet på facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.751 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Ka+Ma=Be

Og hvor er det da bare en god dag at vælge! Det er simpelthen så sjovt at se folks kommentare.

De ved ikke, om de skal tro, det er en aprilsnar eller ej Jeg er jo efterhånden i 5. måned - så mine medstuderende er helt paf!

HÆHÆ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

PsychedeliC

Katte87 skriver:

Og hvor er det da bare en god dag at vælge! Det er simpelthen så sjovt at se folks kommentare.

De ved ikke, om de skal tro, det er en aprilsnar eller ej Jeg er jo efterhånden i 5. måned - så mine medstuderende er helt paf!

HÆHÆ

Ej, hvor sjovt . Altså folk ved ikke at du er gravid og så har du valgt at afsløre det i dag? 

Anmeld

1. april 2011

Caroline86

1. april 2011

Dot D

Katte87 skriver:

HÆHÆ

Go´ humor

Anmeld

1. april 2011

kamtok

God humor 

Anmeld

1. april 2011

Ka+Ma=Be

PsychedeliC skriver:

Ej, hvor sjovt . Altså folk ved ikke at du er gravid og så har du valgt at afsløre det i dag? 

Jah præcis

Altså dem der skulle vide det face to face ved det Men resten fik det at vide i dag

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

Katte87 skriver:

Jah præcis

Altså dem der skulle vide det face to face ved det Men resten fik det at vide i dag

Fedt haha 

Anmeld

1. april 2011

Ka+Ma=Be

Hygger mig også meget godt over det selv! hæhæ!

Anmeld

1. april 2011

2babygirls

Katte87 skriver:

HÆHÆ

Uhh vi var så onde at give Madeleine en hagesmæk på idag i legoland med Jeg skal være storesøster

De blev heeeelt vildt glade, og heeeelt vild skuffede over at det var en aprilsnar... Mon de tror på jeg er gravid når det er rigtigt

Anmeld

1. april 2011

Ka+Ma=Be

Tina&Martin skriver:

Uhh vi var så onde at give Madeleine en hagesmæk på idag i legoland med Jeg skal være storesøster

De blev heeeelt vildt glade, og heeeelt vild skuffede over at det var en aprilsnar... Mon de tror på jeg er gravid når det er rigtigt

Haha hvor morsomt! Synes det lidt sødt når folk falder over den, men de ved selvfølgelig heller ikke helt hvad de skal tænke ellers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.