Hvad må man egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

mor til 2 skønne piger .

vil slutte mig til de andre der siger ( alt med måde ).
jeg holder mig fra nogle ting , og gør det jeg synes er rigtigt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mira0911

1. april 2011

Senia

Misselbek skriver:

Synes bare det slemt især det med stiletter, hårfarve og perfume!

Men ja, du har nok ret, man vænner sig sikkert til det

Nu kan jeg VIRKELIG ikke lide lever .. så det blir ikke en problem :b

Hårfarve er ikke så fedt, men ja.. satte mit meget op, så man ikke lagde lige så meget mærke til det. Og stiletter, tja.. fandt nogle fede støvler, der var flade, og søde skø i sommers uden stiletter. Men til sidst bliver man jo også flodhest på stiletter

(Sidder og griner for mig selv - gal det kunne se sjovt ud med en flodhest på stiletter haha... OMG altså.. jeg brude seriøst snart hoppe i seng hehe... )

Og ja, lever er heller ikke lige i top 10 over mine livretter

Anmeld

1. april 2011

Mor til Mike

Zeus skriver:

Så hvis du har kat, så tag ned og blive tjekket for sygdommen ved lægen.. Hvis du allerede har anti-stofferne i blodet, så sker der ingenting ved det  Langt de fleste katte har haft toxoplasmose på et tidspunkt, og de smitter kun i 14 dage, så du kunne reelt set allerede have haft sygdommen..

Hvis den har haft det, må jeg så gerne røre ved kattebakken uden der sker noget? 

Anmeld

1. april 2011

tazz

Hvorfor må man ikke gå i stilletter? Så længe man selv kan holde det ud så skader det vel ikke?

Anmeld

1. april 2011

2babygirls

Misselbek skriver:

Hvis den har haft det, må jeg så gerne røre ved kattebakken uden der sker noget? 

Grunden til at du skal holde dig fra kattebakken er fordi du kan inhalere partikler som kan sætte sig på babys syn.

Så kæresten må tømme!!!

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

MoarJ skriver:

Det stopper jeg da med, med det samme... 

Jeg tænker bare at der er så meget man ikke må.. måske overdriver de måske lidt meget... men på den anden side skriver de det heller ikke for sjov

Anmeld

1. april 2011

Mor til Mike

tazz skriver:

Hvorfor må man ikke gå i stilletter? Så længe man selv kan holde det ud så skader det vel ikke?

Pga de stød det giver når du går..

Anmeld

1. april 2011

Mor til Mike

Tina&Martin skriver:

Grunden til at du skal holde dig fra kattebakken er fordi du kan inhalere partikler som kan sætte sig på babys syn.

Så kæresten må tømme!!!

mmh, ja okay!

Anmeld

1. april 2011

PsychedeliC

tazz skriver:

Jeg tror det er noget med ryggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.