15-16 måneder: Hvor meget sover jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.151 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. april 2011

prettybutterfly

For tiden syntes jeg at Natalie er begyndt at sove lige lovligt lidt. Hun sover MAX 12 timer i døgnet, men også tit kun 10. Jeg syntes jo hun nok burde sove måske 14(hun er 15 måneder gammel). Hvor meget sover jeres børn på samme alder på et helt døgn?
Og er 10-12 timer virklig nok i deres alder?
Hvad tid kommer de i seng?

Hilsen Mona

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Isabeau

For tiden syntes jeg at Natalie er begyndt at sove lige lovligt lidt. Hun sover MAX 12 timer i døgnet, men også tit kun 10. Jeg syntes jo hun nok burde sove måske 14(hun er 15 måneder gammel). Hvor meget sover jeres børn på samme alder på et helt døgn?

Hilsen Mona

Stella er 19 mdr, og kommer i seng ca. kl. 19.00. Så vågner hun igen ved 7.00-8.00 tiden 

Hun har sovet formiddagslur, men det sprang vi fra, da hun så kun tog 1 time til middag. Nu kommer hun ud omkring kl. 12.00 og vågner igen ved 15.00 tiden.

Anmeld

1. april 2011

NinaNymannMadsen

asta har fra hun var ca 1 år taget godt 1-2 timer til middag og kommer i seng klokken 19:00 og står op mellem05:00 og 06:00 og gør hun stadig nogen gange senere dog. og nu er hun 21 mdr.

men det er vil også forskelligt fra barn til barn for hvor meget de har brug for at sove

Anmeld

1. april 2011

L.J.L

prettybutterfly skriver:

Hilsen Mona

min søn er 16 mdr. og han sover heller ikke meget, og har aldrig gjort. han sover imellem 2-3 timer om dagen og sover fra kl. 20 til kl 06 men han vågner 3-4 gange om natten.

Anmeld

1. april 2011

patella

prettybutterfly skriver:

Hilsen Mona

Min dreng på 16 måneder sover nok ca. 14 timer i døgnet. Fra 19 - 20 stykker til ca. kl. 7. Og så tre timer til middag

Men ikke sammenligne - det er så forskelligt har jeg fundet ud af

Anmeld

1. april 2011

patella

linselouise skriver:

min søn er 16 mdr. og han sover heller ikke meget, og har aldrig gjort. han sover imellem 2-3 timer om dagen og sover fra kl. 20 til kl 06 men han vågner 3-4 gange om natten.

Tænker på de dér 3-4 gange han er vågen, er det sådan rigtig vågen, eller er det "bare" at han ska ha sut, noget at drikke eller andet? Min dreng vågner nemlig også mange gange om natten, men han skal altid bare lige ha sutten og en sjælden gang i mellem en tår vand. 

Anmeld

1. april 2011

Halbschön

Nicolai er 17mdr.. Han sover ca 2 timer til middag.. Han kommer i seng kl 19(går som regel en time inden han sover, så nok nærmere kl 20).. Vågner 6.30-7.30.. Er vågen 4-7 gange om natten..

Anmeld

1. april 2011

Mor til Frederic og Freya

prettybutterfly skriver:

Hilsen Mona

Frederic har siden han var ½ år kommet i seng kl 19 senest og vækket ved 7 - 8 tiden.

Han har siden han stopped med formiddagslur som 8½ mdr, sovet 2½-3½ time til middag. 

Det gør han stadig idag og han er snart 2,6 år. I weekender sover han 17-18 timer i døgnet og i normal hverdag 14½-16 timer.

Han har altid haft et kanon sovehjerte...

Anmeld

1. april 2011

prettybutterfly

Mor til Frederic skriver:

Frederic har siden han var ½ år kommet i seng kl 19 senest og vækket ved 7 - 8 tiden.

Han har siden han stopped med formiddagslur som 8½ mdr, sovet 2½-3½ time til middag. 

Det gør han stadig idag og han er snart 2,6 år. I weekender sover han 17-18 timer i døgnet og i normal hverdag 14½-16 timer.

Han har altid haft et kanon sovehjerte...

Hold da op lyder bare rigtig dejligt!

Anmeld

1. april 2011

prettybutterfly

R&N skriver:

Nicolai er 17mdr.. Han sover ca 2 timer til middag.. Han kommer i seng kl 19(går som regel en time inden han sover, så nok nærmere kl 20).. Vågner 6.30-7.30.. Er vågen 4-7 gange om natten..

Aj hvor vildt at han vågner så mange gange om natten! Lyder bare rigtig hårdt! Natalie kan også ligge en time for at falde i søvn syntes det er helt vanvittigt de kan være så længe om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.