Til tandlægen med nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Tak... Men hun har jo først fødselsdag til december:0)

Ikke ifl din ticker  **GG**

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ikke ifl din ticker  **GG**

Haha... Nej det er fordi jeg ikke har fået lavet den om

Anmeld

1. april 2011

spj

Jeg har altid bare haft min datter med. Men nu er min mor også sekretær hos min tandlæge, så hun har bare set efter hende.
En gang skulle jeg havde lavet et hul og jeg synes det var synd for min datter at hun skulle være derop en hel time. Det var også synd at min mor skulle passe hende, samtidig med at hun skulle passe sit arbejde. Der fik jeg så en tid hvor jeg vidste at det var min datters eftermiddagslur og min mor havde fået fri. Så gik min mor en tur med hende i barnevognen mens hun sov. Det gik fint og jeg har også altid fuldammet og aldrig ammet ud.
Bare sørg for at hun er mæt og har en tør numse, så skal det nok går.

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Haha... Nej det er fordi jeg ikke har fået lavet den om

hihi tænkte det os lidt, synes tit jeg ser folk hvor deres barn har fødselsdag samme dag '

Kan man kun sætte ticker ind hvis man er plusmedlem eller andet enlig ? Prøvede forleden, men hvor og hvordan gør man det ?

Anmeld

1. april 2011

Noneother

Jeg var til tandlægen da min søn var 2 uger, pga en knækket kindtand. Den skulle jo akut laves, så der måtte far tage ham den 1½ time det tog at få fyldt den.

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

hihi tænkte det os lidt, synes tit jeg ser folk hvor deres barn har fødselsdag samme dag '

Kan man kun sætte ticker ind hvis man er plusmedlem eller andet enlig ? Prøvede forleden, men hvor og hvordan gør man det ?

Jeg kan faktisk ikke forklare det... Er en NØRD til det nemli!

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg kan faktisk ikke forklare det... Er en NØRD til det nemli!

ihih oki bare iorden, men man behøver ikke være pludmedlem eller hvordan ?

Anmeld

1. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er enig i alt du skriver, men så nævner du sekretæren  Jeg ville nok ikke lige turde at lade den person overtage da hun sidder meget langt fra det rum men bliver bordet , stikket og hakket i  Det er langt nede af en gang og ville sørme ikke kunne koncentrere mig og slappe af i sådan en situation, og så ville det nok gøre mere ondt end nødvendigt at være til tandlægen hehe

men det er sådan du har gjort?

Ja da..hvad skulle der ske ved at bebsen sidder henne ved receptionsdamen..hun kan jo bare komme med den lille, hvis trolden bliver urolig. Du er jo hverken den første eller den sidste, der går til tandlægen medbringende et spædbarn

Anmeld

1. april 2011

K&S

Anonym skriver:

Ja man kunne selvf tage liften med, og evt en person til at trøste som du siger, skal alligevel have en chaffør med da jeg ikke har haft råd til kort endnu.

Hvad har alle andre selv gjort ?? : )

Anton var lige knap 2 måneder, da jeg var til tandlægen - han blev passet af min mor - men han er også flaskebarn

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja da..hvad skulle der ske ved at bebsen sidder henne ved receptionsdamen..hun kan jo bare komme med den lille, hvis trolden bliver urolig. Du er jo hverken den første eller den sidste, der går til tandlægen medbringende et spædbarn

ja du har ret, og nej det er jeg jo bestemt ikke

Tak for alle jeres svar piger !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.