Til tandlægen med nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.122 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

Hvad har i gjort der ? Sidder baby bare i sutustol/ligger i lift og hvad med tøjet ? Jeg ville jo blive nød til at lade baby lille i autostol da jeg ville tage bilen. Men de må jo ikke sidde der i så længe, og man kan jo aldrig ivde sig sikker på hvor længe man sidder i tandlægestolen og baby får det varmt osv, og man kan jo ikke rejse sig fra briksen og amme hvis baby går helt i gråd, hvad har i gjort ?

Pasning er udelukket, ammer os og mth udmalkning, ja pasning er udelukket ´så det skal vi ikke bruge til noget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

SiLiMiMa

det gør ikke noget at baby sidder i autostolen i længere tid en enkelt gang imellem.

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Grrrr.... Misforstod det.... 

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Jeg fik min mor til at gå en tur med barnevognen imens, da jeg var til tandlægen da Liva var bitte.

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

det gør ikke noget at baby sidder i autostolen i længere tid en enkelt gang imellem.

hvad hvis hun hyler og skrger og bliver brødflov : )

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

jeg ville tage liften med i bilen og når i så er ved tandlægen ville jeg tage baby ud af autostolen og lægge baby i liften...

ellers tag en veninde med eller faderen eller din mor... så er der een til at trøste hvis det skulle blive slemt

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Grrrr.... Misforstod det.... 

hihi ja det kunne jeg se, men tak fordi du svarede alligevel

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hihi ja det kunne jeg se, men tak fordi du svarede alligevel

Hihi var så lidt... 

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville tage liften med i bilen og når i så er ved tandlægen ville jeg tage baby ud af autostolen og lægge baby i liften...

ellers tag en veninde med eller faderen eller din mor... så er der een til at trøste hvis det skulle blive slemt

Ja man kunne selvf tage liften med, og evt en person til at trøste som du siger, skal alligevel have en chaffør med da jeg ikke har haft råd til kort endnu.

Hvad har alle andre selv gjort ?? : )

Anmeld

1. april 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

hvad hvis hun hyler og skrger og bliver brødflov : )

ja, så har du et problem!!

måske en af tandlæge ass'erne lige kan ta hende så og hvis det ikke hjælper, eller det vil tage længere tid, må du få en ny tid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.