Til tandlægen med nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Ja man kunne selvf tage liften med, og evt en person til at trøste som du siger, skal alligevel have en chaffør med da jeg ikke har haft råd til kort endnu.

Hvad har alle andre selv gjort ?? : )

jeg har haft faderen og lift med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

ja, så har du et problem!!

måske en af tandlæge ass'erne lige kan ta hende så og hvis det ikke hjælper, eller det vil tage længere tid, må du få en ny tid....

Jaa Lidt en skidt situation, og VED jeg har mindst 1 hul hehe

Men ja nu tid må man så få, men er de midt i at borde et hul og skal file og gøre ved, fylde, tage billeder eller andet, så må de jo gøre en tand færdig først, de kan jo ikke slutte midt i fyldningen eller hvad de laver : ) Ihhh ja jeg er nok os bare typen som tænker liiidt for langt frem og lidt for meget over tingene

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Go ide : ) Ender det nok os med, så kan han holde hånd samtidig  hæhæ 

Anmeld

1. april 2011

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Jaa Lidt en skidt situation, og VED jeg har mindst 1 hul hehe

Men ja nu tid må man så få, men er de midt i at borde et hul og skal file og gøre ved, fylde, tage billeder eller andet, så må de jo gøre en tand færdig først, de kan jo ikke slutte midt i fyldningen eller hvad de laver : ) Ihhh ja jeg er nok os bare typen som tænker liiidt for langt frem og lidt for meget over tingene

åh, kender det Så godt! Er selv rigtig god til det! Hvorfor ikke bare ta problemerne, når (HVIS) de kommer....altsåååå!!!

men svært at ændre på, når man er sådan...

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Og  tillykke med Prinsesse Nikoline ! !  

Anmeld

1. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja man kunne selvf tage liften med, og evt en person til at trøste som du siger, skal alligevel have en chaffør med da jeg ikke har haft råd til kort endnu.

Hvad har alle andre selv gjort ?? : )

Taget barnet med...pakket det ud af dragten og ladet den bette sidde i stolen..og så måtte man jo give en sut eller en hurtig babs, hvis hele verdne skulle bryde sammen...men det har jeg nu aldrig oplevet..og sekretærerne har altid været søde til at kigge efter den lille imens man sad derinde

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Heise skriver:

åh, kender det Så godt! Er selv rigtig god til det! Hvorfor ikke bare ta problemerne, når (HVIS) de kommer....altsåååå!!!

men svært at ændre på, når man er sådan...

hihi Godt jeg ikke er alene om det ! Eller desværre kunne man os sige, er såå irriterende, for man ved jo godt man bare må tage tingene som de kommer med sådan små størrelser

Og helt enig, det er ikke nemt at lægge fra sig og ændre på  Thi hi

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Og  tillykke med Prinsesse Nikoline ! !  

Tak... Men hun har jo først fødselsdag til december:0)

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Taget barnet med...pakket det ud af dragten og ladet den bette sidde i stolen..og så måtte man jo give en sut eller en hurtig babs, hvis hele verdne skulle bryde sammen...men det har jeg nu aldrig oplevet..og sekretærerne har altid været søde til at kigge efter den lille imens man sad derinde

Kærligst
Sussie

Er enig i alt du skriver, men så nævner du sekretæren  Jeg ville nok ikke lige turde at lade den person overtage da hun sidder meget langt fra det rum men bliver bordet , stikket og hakket i  Det er langt nede af en gang og ville sørme ikke kunne koncentrere mig og slappe af i sådan en situation, og så ville det nok gøre mere ondt end nødvendigt at være til tandlægen hehe

men det er sådan du har gjort?

Anmeld

1. april 2011

Mumto3

Jeg har både haft en nyfødt med til tandlægen, og en nyfødt og en 2årig med, og det er gået helt uden problemer!

For det første har jeg en sød og forstående tandlæge, som bare synes det var sødt jeg havde børn med, det var jo en kæmpe lettelses.

Første gang havde jeg baby liggende på maven af mig, og der faldt han bare i søvn! anden gang sad baby i autostolen mens storebror på 2 år undholdt baby.

Men ring til tandlægen på forhånd og spørg, så er de forberedt og glider det hele måske lidt lettere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.