Tror jeg er blevet skør :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Steph_Laurits

Ååh jeg ELSKER duften af sprinklervæske!!

Tror kæresten undrer sig over hvorfor den skal fyldes så "ofte"  Haha! Når der lige skal bruges lidt sprinkler på ruden, så får den ikke for lidt!

Duften af en nyåbnet pose kaffe, selvom jeg HADER kaffe så er duften af bønnerne bare fantastisk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

kiwifrugten

StephanieJ skriver:

Ååh jeg ELSKER duften af sprinklervæske!!

Tror kæresten undrer sig over hvorfor den skal fyldes så "ofte"  Haha! Når der lige skal bruges lidt sprinkler på ruden, så får den ikke for lidt!

Duften af en nyåbnet pose kaffe, selvom jeg HADER kaffe så er duften af bønnerne bare fantastisk!!

duften af sprinkler er god ja. og duften af neglelak og spraydåse

Anmeld

17. april 2011

Steph_Laurits

kiwifrugten skriver:

duften af sprinkler er god ja. og duften af neglelak og spraydåse

ENIG!!

Men spraymaling er ikke særlig god når man spraymaler figurer på et lille badeværelse, så bliver duften lidt for stærk og tung

Men åååh, åbne viduer afsted på landevejen i solskin og lige "vaske døde dyr af ruden" (god undskyldning for at bruge en MASSE sprinkler) og så bare inhalere løs  Hahah!

Anmeld

17. april 2011

Ranarupta

Jeg elskede duften af min venindes opgang.
Hun boede i stuen og duften fra den fugtige jordslåede kælder var i opgangen.
Jeg kunne simpelthen have slikket på væggene og gulvet, hvis det ikke havde været klamt... 

Anmeld

17. april 2011

Janni.

Da jeg var gravid, kunne jeg simpelhen ikke døje lugten af vores hunde. Synes altid de STANK af våd hund selvom de sjældent er våde  havde faktisk lidt ondt af vores hunde, godt jeg er sluppet den tendens. 

Kan ikke lige komme i tanke om nogen dufte jeg var helt vild med, men rigtig god og morsom tråd her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.