Tror jeg er blevet skør :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.537 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. april 2011

kiwifrugten

Jeg var i søstrene grene igår og købe to æsker med skuffer.

Jeg blir ved med at sidde og trække skufferne ud og ind med næsen helt nede i dem for de dufter bare SÅÅÅÅÅÅÅ godt.

Jeg kan sidde med dem i timer,og skal ud og købe nogle flere i dag, hehe man skulle tro jeg havde slået hovedet haha :-D

Ville ikke så meget med dette indlæg bare lige fortælle hvor tosset hormonerne gør mig hehe

Er i også blevet tosset på nogle punkter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

PsychedeliC

Jeg var i søstrene grene igår og købe to æsker med skuffer.

Jeg blir ved med at sidde og trække skufferne ud og ind med næsen helt nede i dem for de dufter bare SÅÅÅÅÅÅÅ godt.

Jeg kan sidde med dem i timer,og skal ud og købe nogle flere i dag, hehe man skulle tro jeg havde slået hovedet haha :-D

Ville ikke så meget med dette indlæg bare lige fortælle hvor tosset hormonerne gør mig hehe

Er i også blevet tosset på nogle punkter?

Sådan har jeg det ikke men det lyder sjovt haha.. jeg elsker til gengæld at stikkee min hånd ned i en stor sæt med en masse korn, følesen af de korn der er for fed haha

Anmeld

1. april 2011

Kløver

PsychedeliC skriver:

Sådan har jeg det ikke men det lyder sjovt haha.. jeg elsker til gengæld at stikkee min hånd ned i en stor sæt med en masse korn, følesen af de korn der er for fed haha

Jeg havde en laaaaaang periode hvor jeg elskede lyden af Mc D poser

Anmeld

2. april 2011

PsychedeliC

Maja84 skriver:

Jeg havde en laaaaaang periode hvor jeg elskede lyden af Mc D poser

Haha hvor sjovt og underligt

Anmeld

2. april 2011

slettet_7530

Okay og jeg troede jeg var blevet mærkelig da jeg spiste 2 store glas karrysild med fingrene, under min første graviditet  (om dagen)

Anmeld

2. april 2011

Kløver

Haha hvor sjovt og underligt

ja er også blevet mobbet en del af manden med det nå ja vi har vel alle vores små finurligheder og særheder

Anmeld

2. april 2011

mariamiss6

En lyst man IKKE kan få stillet hverken før under eller efter sin graviditet er DUFTEN AF BENZIN.... Åh suk hvor jeg bare drømte om duften af Benzin altså. Jeg eeeeeeeeeelsker duften af Benzin, og da jeg var gravid med den sidste havde jeg så meget trang at jeg næsten ikke turde tanke bilen, fordi jeg var bange for at komme til at stå der med snuden nede i tanken....

Det går jo ikke at snuse til benzin, man kan jo ikke nøjes med at snuse duften til sig, der er desværre en masse skidt som gør det en anelse farligt jo...

Suk, jeg sidder her og får helt lyst til duften af benzin :S

Anmeld

2. april 2011

Dot D

mariamiss6 skriver:

En lyst man IKKE kan få stillet hverken før under eller efter sin graviditet er DUFTEN AF BENZIN.... Åh suk hvor jeg bare drømte om duften af Benzin altså. Jeg eeeeeeeeeelsker duften af Benzin, og da jeg var gravid med den sidste havde jeg så meget trang at jeg næsten ikke turde tanke bilen, fordi jeg var bange for at komme til at stå der med snuden nede i tanken....

Det går jo ikke at snuse til benzin, man kan jo ikke nøjes med at snuse duften til sig, der er desværre en masse skidt som gør det en anelse farligt jo...

Suk, jeg sidder her og får helt lyst til duften af benzin

Uh, det kunne jeg have skrevet, det er bare én af de bedste dufte... men det var allerbedst, da det var blyholdig benzin

Anmeld

2. april 2011

slettet_7530

mariamiss6 skriver:

crazy women

Anmeld

2. april 2011

kiwifrugten

mariamiss6 skriver:

Ååååååh ja den kender jeg alt for godt duften af benzin er næsten ligeså godt som de æsker her. De æsker her minder lidt om duften af et par nye sko :-D

Stod inde i søstrene grene igår og duftede til alle deres æsker og kunderne var flade af grin haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.