Tror jeg er blevet skør :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Corn

duften af benzin er jeg også med på... Og kaffebønner, selvom jeg egentlig ikke er så vild med kaffe...

Og så kan jeg godt lide lugten/duften af min hunds poter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Vial

mariamiss6 skriver:

En lyst man IKKE kan få stillet hverken før under eller efter sin graviditet er DUFTEN AF BENZIN.... Åh suk hvor jeg bare drømte om duften af Benzin altså. Jeg eeeeeeeeeelsker duften af Benzin, og da jeg var gravid med den sidste havde jeg så meget trang at jeg næsten ikke turde tanke bilen, fordi jeg var bange for at komme til at stå der med snuden nede i tanken....

Det går jo ikke at snuse til benzin, man kan jo ikke nøjes med at snuse duften til sig, der er desværre en masse skidt som gør det en anelse farligt jo...

Suk, jeg sidder her og får helt lyst til duften af benzin

Hvor sjovt. Da jeg var gravid skulle jeg virkelig tage mig sammen til at tanke bilen. Jeg var ved at brække mig over lugten. Pyh, det holdt hårdt.

Til gengæld kan jeg blive helt salig over en ny åbnet pose kaffe..

Anmeld

2. april 2011

Mary

Da jeg ventede mine to yngste var jeg VILD med lugten af spejlrens! Sprittuscher, benzin og andre lign produkter tiltrak mig også, men spejlrens gjorde mig helt salig. Så jeg vaskede nærmest alle kroge i huset med det, og jeg kunne sidde i sofaen eller ligge i min seng og længes efter lugten  Kan stadig godt li den lugt, men når jeg er gravid er det sgu helt sygeligt!

Anmeld

2. april 2011

mariamiss6

Dot D skriver:

Uh, det kunne jeg have skrevet, det er bare én af de bedste dufte... men det var allerbedst, da det var blyholdig benzin

hehehehhehe

Anmeld

2. april 2011

mariamiss6

Albertesmor skriver:

crazy women

Completely nuts

Anmeld

2. april 2011

Maise

mariamiss6 skriver:

En lyst man IKKE kan få stillet hverken før under eller efter sin graviditet er DUFTEN AF BENZIN.... Åh suk hvor jeg bare drømte om duften af Benzin altså. Jeg eeeeeeeeeelsker duften af Benzin, og da jeg var gravid med den sidste havde jeg så meget trang at jeg næsten ikke turde tanke bilen, fordi jeg var bange for at komme til at stå der med snuden nede i tanken....

Det går jo ikke at snuse til benzin, man kan jo ikke nøjes med at snuse duften til sig, der er desværre en masse skidt som gør det en anelse farligt jo...

Suk, jeg sidder her og får helt lyst til duften af benzin

hurra endnu en benzin sniffer mmmm og sprittus mmmm.

Anmeld

2. april 2011

mariamiss6

Maise skriver:

hurra endnu en benzin sniffer mmmm og sprittus mmmm.

Heheheh....

Anmeld

2. april 2011

Holbæktrunten

Ja, benzin og sprittusser er fantastiske dufte...

Til den lidt sundere side, er jeg helt pjattet med duften af varm, våd astfalt. Og nyslået græs...

Anmeld

2. april 2011

Maise

Holbæktrunten skriver:

Ja, benzin og sprittusser er fantastiske dufte...

Til den lidt sundere side, er jeg helt pjattet med duften af varm, våd astfalt. Og nyslået græs...

mmm ja asfalt.

Anmeld

2. april 2011

Nemesis

uhh skør skør tråd hehehe.jeg er helt vild med lugten af skocreme . . altså det man bruger til at pudse sko med.En nyåbnet pose kaffe er også lige til at sniffe og jeg drikker det ellers ikke. Nyslået græs er også sååååå lækkert. Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.