Sindssygt ondt i ryggen :( Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre, hvis det ikke holder op af sig selv i løbet af i morgen.. Tak for svaret... Tror du det er en dårlig idé at bowle hvis jeg stadig har ondt i morgen? Self. bliver det teknisk set lidt svært med smerter, men hvis man ser bort fra det..

Det synes jeg du selv skal vurdere... Jeg selv vil ikke bowle, hvis jeg havde ondt i ryggen... 

Det var så lidt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det synes jeg du selv skal vurdere... Jeg selv vil ikke bowle, hvis jeg havde ondt i ryggen... 

Det var så lidt... 

Jeg må lige se på hvordan jeg har det i morgen

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg må lige se på hvordan jeg har det i morgen

Anmeld

31. marts 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Håber ikke det er begyndende tegn på det.. Men jeg må nok lige være obs på kroppen de næste dage. Skal ud og bowle i morgen aften og er lidt i tvivl om, om det er en god idé, hvis jeg stadig har ondt i morgen, eller hvad jeg så skal gøre.. Tror jeg vil prøve lægen, hvis det bliver ved. Det er sådan helt en forskrækkelse pludselig at have så ondt, har ikke prøvet det før, og plejer at kunne klare en masse uden problemer

Ja, hvis du stadig har ondt må du nok bare nøjes med at kigge på .

Det kan jeg godt følge dig i med smerterne. Da jeg var gravid så fik jeg lige pludselig mega ondt i halebenet. Men kun i dét jeg satte mig ned eller rejste mig op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.