Er i 14. uge.. Har normalt en relativt rolig hverdag pga. studie, men sørger for at få bevæget mig for ikke helt at gå i stå. Men i dag har været en usædvanlig dag. Startede med at gøre hele hytten rent i et par timer, direkte ud på STOR langvarende indkøbstur, hvor jeg ligeledes gik rundt konstant, efterfulgt af flere timers madlavning og bagning til gæster efterfulgt igen af opvask og oprydning.
Da jeg var ude at handle ind, begyndte jeg at få ondt i ryggen. Det startede nede i lænden ude i venstre side og strålede sådan lidt ned i benet, så jeg haltede lidt. Og det er kun blevet værre og værre i løbet af dagen, hvor jeg ikke rigtig har siddet ned.
Det har aldrig været et problem før. Har haft fuldtidsarbejde, hvor jeg knoklede opretstående, gående og løftende uafbrudt i 8 timer om dagen, og det skete der intet ved. Men nu er min ryg helt ødelagt. Smerten har bevæget sig op igennem hele ryggen, og kan ikke gå ordentligt uden at blive smerteramt.
Ligger under dynen og er self. meget udmattet, men hvorfor har jeg fået så voldsomt ondt i ryggen? Er der noget jeg skal være obs på ift. graviditeten?
Håber i vil hjælpe søde damer..
Anmeld