Synes den er svær. Det bliver jo påstand mod påstand, hvis søsteren konfronteres, men synes omvendt heller ikke hun skal slippe så let! Hun har gjort noget helt forfærdeligt ved din kæreste på et tidspunkt, hvor hun var bevidst om, hvad hun gjorde og han var mere eller mindre hjælpeløs pga. sin alder! Det skal man ikke slippe afsted med!
Det med, at hun selv er mor bekymrer mig! Hvis det var mig, ville jeg nok føle, at jeg var nødt til at bryde tavsheden. Der er selvfølgelig ingen, der siger, at hun krænker sine egne børn, men har man den mindste mistanke, er man nødt til at stå frem med sine bekymringer for børnenenes skyld!
Uanset hvad, så synes jeg det er vigtigt, at din kæreste/mand får det bearbejdet. Det er jo så forfærdeligt og krænkende det han har været udsat for, og han har båret på det i så mange år! Det vil være rigtig godt for ham at få talt om det med en professionel - så han kan give slip og få helet de sår det har sat.
Synes også du lyder til at holde rigtig meget af din mand, så er sikker på han har en god støtte i dig.
Anmeld