vænne hende af med brystet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

MetteMTH

marhemor skriver:

Nej det er nok ikke så nemt for dagplejeren hvis barnet kun vil have bryst

Men hvis hun ikke er så "pat-sulten" om dagen, så er der vel ikke de store problemer? Eller vil du gerne selv helt stoppe?

Ja på en måde.. men har bare stadig mælk.. og syntes også det er hygge.. jeg tror jo bare ikke at hun kan blive passet, når hun stadig får pat.. hun er aldrig blevet passet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

MetteMTH

Sofia24 skriver:

Silas er 8 mdr og han bliver passet ude... Jeg ammer ham tidlig morgen, tit om eftermiddagen og lige inden puttetid om aftenen....

Og det fungerer rigtig godt. Tror du ikke det kan fungerer hos Jer også??

jo det faktisk også næsten sådan som det foregår nu.. Hun får fra morgen af.. Så får hun havregrød, men det spiser hun ikke så meget af.. Hun får altid tilbudt noget inden hun skal ud og sove, men ikke altid hun vil have, det bliver bare en hurtig tår..

Anmeld

31. marts 2011

marhemor

Mette88 skriver:

Ja på en måde.. men har bare stadig mælk.. og syntes også det er hygge.. jeg tror jo bare ikke at hun kan blive passet, når hun stadig får pat.. hun er aldrig blevet passet

Jeg har det på samme måde! Måske vi bare er bange for noget, som slet ikke er så slemt? Min datter er heller aldrig passet, andet end efter hun er faldet i søvn om aftenen, eller max 2 timer...

Anmeld

31. marts 2011

Sofia24

marhemor skriver:

Sådan vil jeg også gerne have det!!!

Det lyder som en super løsning! Hvordan med produktionen af mælk, når det er så få gange han spiser? Har du mælk nok, eller pumper du ud for at stimulere?

Jeg har masser af mælk  Men han skal arbejde lidt mere inden det kommer  

Jeg malker ikke ud - har fået nok af at malke ud  Jeg malkede "fuld tid" de første 3 måneder af Silas` liv, da han ikke ville sutte hos mig...

Anmeld

31. marts 2011

marhemor

Sofia24 skriver:

Jeg har masser af mælk  Men han skal arbejde lidt mere inden det kommer  

Jeg malker ikke ud - har fået nok af at malke ud  Jeg malkede "fuld tid" de første 3 måneder af Silas` liv, da han ikke ville sutte hos mig...

Fy for pokker...

Jeg malkede meget ud den første uge af vores datters liv, og må indrømme at jeg fik nok af det apparat i den uge, så kan næsten ikke forestille mig hvor meget du må hade det

Anmeld

31. marts 2011

Sofia24

marhemor skriver:

Fy for pokker...

Jeg malkede meget ud den første uge af vores datters liv, og må indrømme at jeg fik nok af det apparat i den uge, så kan næsten ikke forestille mig hvor meget du må hade det

Jep... Hade er et godt ord at bruge her  men hvad man ikke gør for sin kære  

Og følelsen af at fortælle alle "nu ammer vi" var bare det bedste

Anmeld

31. marts 2011

marhemor

Sofia24 skriver:

Jep... Hade er et godt ord at bruge her  men hvad man ikke gør for sin kære  

Og følelsen af at fortælle alle "nu ammer vi" var bare det bedste

Ja, det er utroligt, hvad man er villig til at gå igennem for at give de små det bedste  - men vil så også tilføje, at 3 mdr., så knokler man VIRKELIG for det, og det viser en sindsyg fightervilje og al respekt for det

Og ja, følelsen af at sige at nu kører det, må være endnu mere fantastisk efter jeres kamp! Jeg er også mere end glad for at vi kom igennem "så nemt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.