brevet til kæresten. :(Langt):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Det bliver han glad for at du fortæller ham tror jeg:-) Tror ikke han syntes du er underlig, for det du skriver virker jo helt naturligt!

Føler også nogengange dårlig samvittighed, når jeg ønsker at manden bliver hjemme en aften, også selvom at det lige nu er ham, der har alle de udadvendte aktiviteter og jeg er hjemme med den lille (Er på barsel). Men hvis jeg skal være helt ærlig, har jeg faktisk ikke lyst til at vende mig mod verden lige endnu, selvom at det har den bagside at man mister lidt sig selv for en tid. 

tror jeg har det lidt ligesom dig. er ked af at kæresten er afsted til fodbold 3 gange i ugen. og jeg ikke kan komme til kickboxing (det er samme dage)
men føler heller ikke rigtig at jeg har behovet for at tage fra den lille endnu han bliver 4 måneder.
føler mig ikke rigitg klar endnu, og igen så savner jeg det vi havde dengang inden jeg stoppede..

årh livet er sku bøvlet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Maise

Sødeste dog, sig mig i mine øre lyder du til at have en depression. har du overvejet at gå til lægen ???

glad for at høre din kæreste tog det pænt.

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

YAY! Ej hvor fantastisk! Hvor er jeg glad på dine vegne!

Mange tak søde, utrolig hvad det kan gøre at man får tankerne ned på skrift.det er meget lettere at lytte til hinanden på den måde..

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Sødeste dog, sig mig i mine øre lyder du til at have en depression. har du overvejet at gå til lægen ???

glad for at høre din kæreste tog det pænt.

årh nej da.. den tanke har aldrig slået  mig.
har aldrig haft sådan noget før, så aner intet om det.

Anmeld

31. marts 2011

Maise

Anonym skriver:

årh nej da.. den tanke har aldrig slået  mig.
har aldrig haft sådan noget før, så aner intet om det.

Bare rolig, kender jo ikke hele din historie eller dig, så kan jo ikke diagnostisere dig. Jeg er psykiatrisk sygeplejerkse, så er måske også lidt hurtig til at nå til den konklusion.

Men hav den i baghovedet hvis du ikke får det bedre, eller får det værre, bliver enormt træt, ikke kan overskue noget, ikke får selvtilliden op igen. hellere vil ligge i sengen end at stå op osv.

det var ikke for at gøre dig urolig, håber du får det bedre.

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Bare rolig, kender jo ikke hele din historie eller dig, så kan jo ikke diagnostisere dig. Jeg er psykiatrisk sygeplejerkse, så er måske også lidt hurtig til at nå til den konklusion.

Men hav den i baghovedet hvis du ikke får det bedre, eller får det værre, bliver enormt træt, ikke kan overskue noget, ikke får selvtilliden op igen. hellere vil ligge i sengen end at stå op osv.

det var ikke for at gøre dig urolig, håber du får det bedre.

Tak skal du have.
min selvtillid har altid været i bund.
men skal nok have den i baghovedet

Anmeld

31. marts 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Lige en lille update her fra.
var inde på bassens værelse, og kæresten kom gående meget bestemt hen mod mig.
(tænkte bare fuck han er skide sur) men fik det største kram og sagde at han ikke anede at det var sådan jeg følte, og så er han sikker på at vi nok skal finde ud af det..

Kan det siges bedre

Anmeld

1. april 2011

Maise

Anonym skriver:

Tak skal du have.
min selvtillid har altid været i bund.
men skal nok have den i baghovedet

Hmm det kunne være det var det du skulle arbejde med, altså at få din selvtillid op. Det er hårdt at skulle være mor, lækker husmor og gerne vil have alt skal være så godt. Svært ideal at leve op til synes jeg selv.

Håber du får talt med din mand i weekenden om det.

Anmeld

1. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

Lige en lille update her fra.
var inde på bassens værelse, og kæresten kom gående meget bestemt hen mod mig.
(tænkte bare fuck han er skide sur) men fik det største kram og sagde at han ikke anede at det var sådan jeg følte, og så er han sikker på at vi nok skal finde ud af det..

Anmeld

1. april 2011

kiwifrugten

Kram og tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.