Har bare brug for at komme ud med det. hhar skrevet et brev til kæresten jeg håber han vil læse når han kommer hjem.
Hej skat.
Jeg har det virkelig svært fortiden, ved ikke rigtig hvorfor, har bare meget brug for dig.
Ved ikke hvad der sker med mig. Men har ikke lyst til noget, heller ikke at spise. L
jeg er virkelig ked af at jeg ikke kan tale med dig om det face to face. Men det er mega svært for mig, også fordi at jeg er bange for at du syntes at jeg er vildt underlig.
Men hvis du virkelig ønsker det skal jeg nok forsvinde ud af dit liv, og finde et andet sted at bo. :’(
Føler at jeg bare er til besvær for drengene og dig, og er sikker på at i ville have det meget bedre uden mig, til at bestemme :’( og jeg kan intet finde ud af, heller ikke at leve op til drømme kvinden. L
Selvom at jeg stoler på dig fuldt ud bliver jeg vildt ked af det når du kigger efter andre, ved ikke hvorfor jeg er så fandens jaloux, hader mig selv for det og har virkelig kæmpet for at lave det om.
Måske fordi at du er alt for dejlig til mig ?
Kan ikke glemme det der er sket i fortiden, ville ønske at jeg kunne men jeg kan ikke, er bange for at det skal ske igen.
Det kan godt være at jeg siger at jeg ikke har lyst til at tage til kick men i virkeligheden er jeg nok bange for hvordan de andre vil se på mig, efter en så lang pause, jeg savner det og jeg savner vores sammenhold. Savner dengang at jeg bare ikke kunne leve uden det. Men vil heller ikke bestemme at du kun skal til fodbold en gang i ugen så jeg også kan komme af sted, vil ikke sætte mine egne behov højere end bassens. Og det ved du.
Jeg elsker dig skat. <3 det håber jeg også at du er klar over.
Anmeld