Anonym skriver:
Hej
Har idag været på posthuset og sende en pakke ...
Og spurgte til indleverings attest - da det var en retur handel, som jeg også er bange for kan give problemer. Da det i forvejen har været en temmelig besværlig handel ....
Men de kendte absolut intet til indlevrings attest, og hun ringede enda til posthuset ( sender bare fra vores brugs )
Hvis jeg skulle have sådan en ville det kostet mig 12 + 50 kr sagde de derinde. Og fandt slet ikke udpå hvad den skulle kunne gøre.
De havde aldrig hørt om det... Så sendte som alm og krydser for at der ingen problemer bliver IGEN
Det lyder godt nok underligt. Jeg har sendt masser af gange og fra forskellige posthuse, med indleveringsattest.
Og ja, hvis din pakke kostede 50 kr at sende, så ville det naturligvis koste de 12 kr oveni.
En indleveringsattest er IKKE forsikring men derimod et bevis for at du har afleveret pakken og sendt den afsted som maxibrev.
Hvis køber ikke modtager sin pakke, har du overfor trendsales dit på det rene og skal ikke erstatte noget, hvis du har en indleveringsattest.
Så jo, den findes skam. Hende i din brugs har nok bare ikke haft ret godt forstand på sit arbejde 
Anmeld