gravid, sygemeldt og kontantjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Sikke noget fis... Du skal jo ikke gå en hel måned uden penge!! Hvis jeg var dig, ville jeg tage derned med det samme, de holder åbent til kl 18 idag!

Nej, nu blev jeg da også lige nervøs..

God idé.. Jeg prøver at tage derned med det samme.

Tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

hvis du går ind og søger kontanthjælp får du fra den dato du ansøger om det..

håber du forstår mit svar?

Jo, jeg forstår men synes det hele er lidt forvirrende så det er nok bedst jeg bare smutter derop og får af vide hvad jeg fremover skal gøre.. men tak for svar..

Anmeld

31. marts 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Jo, jeg forstår men synes det hele er lidt forvirrende så det er nok bedst jeg bare smutter derop og får af vide hvad jeg fremover skal gøre.. men tak for svar..

Bare iorden men kan huske jeg havde sidste arbejdsdag d. 20 dec. og jeg søgte først d. 18 jan. og jeg fik fra den dag af.

Men syntes også bare dus kal smutte derned og få det overstået også syntes jeg du skal hive fat i dem og sige du søgte sidste månede men ingen penge fik osv. for det er noget fis de har haft gang i der...

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

Bare iorden men kan huske jeg havde sidste arbejdsdag d. 20 dec. og jeg søgte først d. 18 jan. og jeg fik fra den dag af.

Men syntes også bare dus kal smutte derned og få det overstået også syntes jeg du skal hive fat i dem og sige du søgte sidste månede men ingen penge fik osv. for det er noget fis de har haft gang i der...

hmm, ja det er da noget forvirrende noget...

Jeg var nemlig dernede allerede sidste måned fordi jeg netop tænkte jeg ville være i god tid..

Fik så af vide at fordi jeg havde modtaget SU og derfor var forsøget måneden ud, skulle jeg først komme igen d. 1, dvs. imorgen?

Men så tænker jeg jo bare på, hvornår jeg får penge udbetalt?

For alle har jo fået løn i dag, men jeg er jo ikke forsøget denne måned..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.