Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Håber nogle kan hjælpe...
Jeg er blevet sygemeldt og skal derfor på kontanthjælp, har fået tid hos kommunen i morgen, men hvor længe kan jeg forvente der går, før jeg modtager penge??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Håber nogle kan hjælpe... Jeg er blevet sygemeldt og skal derfor på kontanthjælp, har fået tid hos kommunen i morgen, men hvor længe kan jeg forvente der går, før jeg modtager penge??
Jeg kan ikke svare dig på det... Men er ret sikker på de på kommunen kan..
MoarJ skriver: Jeg kan ikke svare dig på det... Men er ret sikker på de på kommunen kan..
Ok, jeg må bare håbe der ikke går alt for længe så..
formentlig til sidst i denne månede..
NinaSophia skriver: formentlig til sidst i denne månede..
uha, det håber jeg ikke..
var allerede på kommunen sidste måned da jeg blev sygemeldt, men fik af vide at jeg skulle komme igen d. 1. da jeg jo havde modtaget su sidste måned...
Jeg modtog mine D. 28/2 og var til møde D. 21/2 .. Men fik kun for de dage jeg skulle have for .. Ikke for hele måneden ..
Du skulle gerne få en en gangs ydelse, på omkring 3000-5000 kr. Og så får du vel bare din KH den 30 april
De tæller fra den dag du henvender dig på kommunen..
du får penge fra den dag du er meldt ledig på kontanthjælp, hvis du feks melder dig ledig idag, vil du modtage dine penge d. sidste hverdag i April.
Anonym skriver: uha, det håber jeg ikke.. var allerede på kommunen sidste måned da jeg blev sygemeldt, men fik af vide at jeg skulle komme igen d. 1. da jeg jo havde modtaget su sidste måned...
Sikke noget fis... Du skal jo ikke gå en hel måned uden penge!! Hvis jeg var dig, ville jeg tage derned med det samme, de holder åbent til kl 18 idag!
hvis du går ind og søger kontanthjælp får du fra den dato du ansøger om det..
håber du forstår mit svar?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128