Honnie's Wife:) skriver:
Kan med ro i sindet, sige at jeg er kommet hjem igen
Jeg kom ud på stationen, og blev hentet af en betjent.
Jeg kommer ned og skal visiteres, skal af med alle mine smykker og tømme mine lommer og bliver så bedt om at sætte mig ind i cellen
Nåede lige at kigge ind, ind døren blev smækket bag mig, og LÅST!! Men 3 kæder, og en nøgle til sidst..
Sidder i små 20 minutter, og tænker - Gad vide hvad klokken er?! Er jeg blevet anholdt?!
Jeg ringer på døren, og en mand råber i højtaleren, - Hvad kan vi hjælpe dig med?!
Jeg svare - Hallo?! Er jeg anholdt?! Han svare ja. Og jeg spørger så - Ved du hvad klok jeg blev anholdt, for der er ikke nogle der har fortalt mig hvad klokken er og om jeg er anholdt
Han hvæser bare tilbage - KLOKKEN ER 9:55, OG DU ER ANHOLDT. Tak mester, haha.. Og så "lægger" han på..
Der er INTET på væggene, kan ikke se ud af ruden(gad ikke engang prøve) så jeg ligger mig ned på en skøøøøn madres, den er sten hård og med gummibelægning
Ligger bare og glor på mine hænder, er alt for træt, og nyder stilheden
"Her er sku da meget rart" agtigt
Falder i søvn, som lå jeg i min egen seng, og efter 2 timer kommer der en betjent, og siger at der står 2 mænd og venter på mig.. Får udlevret alle mine ting i plastikposer, og tøffer ud mod bilen. Bliver sat ind bagi, alene, og vi kører med retten.
Så ringer den ene's telefon, og han svare - Ja, vi har hende her i bilen, hvorfor?! Nu sidder jeg så og tænker - Stress.... Hvad pokker har jeg lavet??!
Han vender sig rundt, da han er færdig, og siger - Sabrina - Du skal ikke i retten alligevel, hvor vil du sættes af?
Hmmm?! Hjemme?! Okay, så kører vi dig hjem..
Det hele var en FEJL, og jeg kan nu søge erstatning for at være ulovligt anholdt
God dag, de Damer
Ej undskyld....