Update på anholdelse:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Magsen

Honnie's Wife:) skriver:

Han har åbenbart ikke samme humor som mig?! Synes ellers at jeg havde fået en super "pakkeløsning" da jeg fandt min kæreste Hehe.. Tog fejl

Jamen lige omkring de 2300, har fået det afvide af en herinde fra, men også af "Mikker", må man godt give advokater KÆLENAVNE?

hvor han nedern haha 

arhmen, det lyder da godt :p hahahahhaha hvor du NICE jaa, la's kalde ham for Mikker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

hvor han nedern haha 

arhmen, det lyder da godt :p hahahahhaha hvor du NICE jaa, la's kalde ham for Mikker  

Ja, han er ikke helt i top, den gamle Haha...

Glæder mig til at begynde på det her erstatnings gøgl, få mine penge og købe lidt nyt tøj(som ikke lugter af lille ulækker celle)

Haha, Mikkerdrengen Ej, nu bliver det vidst for underligt, hvorfor skal jeg altid presse citronen, til der falder skalder ned i skålen?!

Anmeld

6. april 2011

Magsen

Ja, han er ikke helt i top, den gamle Haha...

Glæder mig til at begynde på det her erstatnings gøgl, få mine penge og købe lidt nyt tøj(som ikke lugter af lille ulækker celle)

Haha, Mikkerdrengen Ej, nu bliver det vidst for underligt, hvorfor skal jeg altid presse citronen, til der falder skalder ned i skålen?!

ja det kan jeg da godt forstå  :p

hahaha, fordi  ... 

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

ja det kan jeg da godt forstå  :p

hahaha, fordi  ... 

Ville ønske at jeg var sådan Hollywood kendt, så kunne man da sælge sit fængsels-tøj for et par hundredetusinde = 100.000 kr

Hrmf, så rocker jeg bare videre derude af, men mine skaller i skålen Hehe..

(bare jeg nu ikke fornærmer en eller anden ligegyldig Bandidos wennabee Rocker) Haha...

Anmeld

6. april 2011

Magsen

Ville ønske at jeg var sådan Hollywood kendt, så kunne man da sælge sit fængsels-tøj for et par hundredetusinde = 100.000 kr

Hrmf, så rocker jeg bare videre derude af, men mine skaller i skålen Hehe..

(bare jeg nu ikke fornærmer en eller anden ligegyldig Bandidos wennabee Rocker) Haha...

ååårh, det kunne være godt, hvis man lige kunne det !! :p

hahha !!! 

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

ååårh, det kunne være godt, hvis man lige kunne det !! :p

hahha !!! 

Det kunne faktisk være rigtig godt, men kun hvis jeg tænker på pengene, tror jeg ville være flov, som mega kendt, og så have været anholdt Hehe..

Anmeld

6. april 2011

annec

Kan med ro i sindet, sige at jeg er kommet hjem igen

Jeg kom ud på stationen, og blev hentet af en betjent.

Jeg kommer ned og skal visiteres, skal af med alle mine smykker og tømme mine lommer og bliver så bedt om at sætte mig ind i cellen Nåede lige at kigge ind, ind døren blev smækket bag mig, og LÅST!! Men 3 kæder, og en nøgle til sidst..

Sidder i små 20 minutter, og tænker - Gad vide hvad klokken er?! Er jeg blevet anholdt?!

Jeg ringer på døren, og en mand råber i højtaleren, - Hvad kan vi hjælpe dig med?!

Jeg svare - Hallo?! Er jeg anholdt?! Han svare ja. Og jeg spørger så - Ved du hvad klok jeg blev anholdt, for der er ikke nogle der har fortalt mig hvad klokken er og om jeg er anholdt

Han hvæser bare tilbage - KLOKKEN ER 9:55, OG DU ER ANHOLDT. Tak mester, haha.. Og så "lægger" han på..

Der er INTET på væggene, kan ikke se ud af ruden(gad ikke engang prøve) så jeg ligger mig ned på en skøøøøn madres, den er sten hård og med gummibelægning

Ligger bare og glor på mine hænder, er alt for træt, og nyder stilheden "Her er sku da meget rart" agtigt

Falder i søvn, som lå jeg i min egen seng, og efter 2 timer kommer der en betjent, og siger at der står 2 mænd og venter på mig.. Får udlevret alle mine ting i plastikposer, og tøffer ud mod bilen. Bliver sat ind bagi, alene, og vi kører med retten.

Så ringer den ene's telefon, og han svare - Ja, vi har hende her i bilen, hvorfor?! Nu sidder jeg så og tænker - Stress.... Hvad pokker har jeg lavet??!

Han vender sig rundt, da han er færdig, og siger - Sabrina - Du skal ikke i retten alligevel, hvor vil du sættes af?

Hmmm?! Hjemme?! Okay, så kører vi dig hjem..

Det hele var en FEJL, og jeg kan nu søge erstatning for at være ulovligt anholdt

God dag, de Damer

Ej undskyld....

Men hold kæft hvor er du sjov så ringer du bare på og spørger

Anmeld

6. april 2011

Mor1012

haha Idioter!!!!!!!!!!!

sagsag dem

Anmeld

6. april 2011

Simon's moar <3

Hahaha! Go griner lige fra morgenstunden

Simon's far prøvede noget ligende i efteråret, han kom gående på gaden og snakkede i tlf med en kammerat, lige pludselig kommer en bil kørende og holder skråt ind over fortorvet, manden stiger ud af bilen og kommer hen til Rasmus (Simon's far) og siger han er civil betjent og at han lige skal sætte sig ind i bilen. Rasmus tænker bare "WHAT?!"
Han gør jo som betjenten siger, og hr. betjent skal jo så se id på hvem han er, han har ikke noget på sig, da han ikk har kørekort. Han viser så hans sygesikringsbevis, og betjenten ringer til centralen.
Så kigger betjenten på ham med åben mund og polypper og siger: "Jamen det var jo slet ikk dig jeg sku anholde! Du ligner ham ellers ret meget, men vær du glad for at du ikke er ham! Forresten, så må du ha en go dag!"
Rasmus stiger så ud af bilen igen og betjenten køre. Det går så op for Rasmus, at han bare har lagt hans tlf i lommen uden at ligge på, så hans kammerat har hørt det hele. Hehe.
Så stod Rasmus midt på fortorvet og lignede et stort spørgsmålstegn, han vidste ikk hva han sku sige eller tænke.. Hehe, var fald af grin da han sagde det. :-D :-D

Anmeld

6. april 2011

Magsen

Det kunne faktisk være rigtig godt, men kun hvis jeg tænker på pengene, tror jeg ville være flov, som mega kendt, og så have været anholdt Hehe..

hmm, ja det er så lige det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.