Update på anholdelse:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

ulleby

Honnie's Wife:) skriver:

Kan med ro i sindet, sige at jeg er kommet hjem igen

Jeg kom ud på stationen, og blev hentet af en betjent.

Jeg kommer ned og skal visiteres, skal af med alle mine smykker og tømme mine lommer og bliver så bedt om at sætte mig ind i cellen Nåede lige at kigge ind, ind døren blev smækket bag mig, og LÅST!! Men 3 kæder, og en nøgle til sidst..

Sidder i små 20 minutter, og tænker - Gad vide hvad klokken er?! Er jeg blevet anholdt?!

Jeg ringer på døren, og en mand råber i højtaleren, - Hvad kan vi hjælpe dig med?!

Jeg svare - Hallo?! Er jeg anholdt?! Han svare ja. Og jeg spørger så - Ved du hvad klok jeg blev anholdt, for der er ikke nogle der har fortalt mig hvad klokken er og om jeg er anholdt

Han hvæser bare tilbage - KLOKKEN ER 9:55, OG DU ER ANHOLDT. Tak mester, haha.. Og så "lægger" han på..

Der er INTET på væggene, kan ikke se ud af ruden(gad ikke engang prøve) så jeg ligger mig ned på en skøøøøn madres, den er sten hård og med gummibelægning

Ligger bare og glor på mine hænder, er alt for træt, og nyder stilheden "Her er sku da meget rart" agtigt

Falder i søvn, som lå jeg i min egen seng, og efter 2 timer kommer der en betjent, og siger at der står 2 mænd og venter på mig.. Får udlevret alle mine ting i plastikposer, og tøffer ud mod bilen. Bliver sat ind bagi, alene, og vi kører med retten.

Så ringer den ene's telefon, og han svare - Ja, vi har hende her i bilen, hvorfor?! Nu sidder jeg så og tænker - Stress.... Hvad pokker har jeg lavet??!

Han vender sig rundt, da han er færdig, og siger - Sabrina - Du skal ikke i retten alligevel, hvor vil du sættes af?

Hmmm?! Hjemme?! Okay, så kører vi dig hjem..

Det hele var en FEJL, og jeg kan nu søge erstatning for at være ulovligt anholdt

God dag, de Damer

Undskyld men bliver nød til at grine Seriøst en parodi - håber du er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Darling<3

Skouboe skriver:

Desværre er erstatningerne for uberettiget anholdelse ikke ligefrem noget at råbe hurra for 2300 kr, når anholdelsen har varet mindre end 5 timer - og jeg gætter på at de er skattepligtige.

Mht. til klokken, så gjorde du faktisk det rigtige. De SKAL oplyse dig om klokkeslettet for hvornår du er anholdt - dette skyldes at du skal stilles for en dommer eller løslades inden for 24 timer, så det er faktisk ret vigtigt. Det er derfor man ofte ser: "Klokken er bla-bla og du er anholdt" i diverse film/serier. De skal også oplyse dig om HVORFOR du er anholdt, så de har faktisk begået et par bøffer med dig.

Hvis du får lyst til at tage en tour på samfundets skyggeside en anden gang, så er der her lidt om dine rettigheder

http://www.forsvars-advokat.dk/sigtet-anholdt/

Jeg vil da gerne have 2300 kr for at være anholdt i 3 timer, det er da en super "timeløn", haha...

Hvis det er heeeelt rigtigt, så må han heller ikke sige det gennem højtaleren, han skal komme ned til mig. Men han sad ved midt i morgenmaden

Ja, de har lavet en del fejl gennem min korte anholdelse, men hvad, jeg tager det med et smil

Tror da lige jeg vil kigge lidt, inden jeg kaster mig over en erstatning, når jeg altså har hentet parpirene oppe på stationen, sad jo i bilen da jeg fik af vide, at det var en fejl..

Har ringet derop nu her, vil da gerne vide om jeg er løsladt igen, men ham jeg snakkede med sagde bare, ja selvfølgelig er du det.

Men SKAL de ikke også sige - klokken er bla bla bla, og du er nu løsladt?!

Anmeld

31. marts 2011

Skouboe

Jeg vil da gerne have 2300 kr for at være anholdt i 3 timer, det er da en super "timeløn", haha...

Hvis det er heeeelt rigtigt, så må han heller ikke sige det gennem højtaleren, han skal komme ned til mig. Men han sad ved midt i morgenmaden

Ja, de har lavet en del fejl gennem min korte anholdelse, men hvad, jeg tager det med et smil

Tror da lige jeg vil kigge lidt, inden jeg kaster mig over en erstatning, når jeg altså har hentet parpirene oppe på stationen, sad jo i bilen da jeg fik af vide, at det var en fejl..

Har ringet derop nu her, vil da gerne vide om jeg er løsladt igen, men ham jeg snakkede med sagde bare, ja selvfølgelig er du det.

Men SKAL de ikke også sige - klokken er bla bla bla, og du er nu løsladt?!

Nej, når de lukker dig ud er du løsladt.

Hvis du har været sigtet for et strafbart forhold, skal de oplyse dig om at sigtelsen er frafaldet, men siden de aldrig har oplyst dig sigtelsen, så kan de heller ikke rigtigt oplyse dig om at sigtelsen er frafaldet.

Det ville måske være rart med en forklaring, men du må nok indstille dig på at du ikke nødvendigvis får en - det kan fx skyldes af hvis de har forvekslet dig med en anden, må de ikke oplyse noget der vedrører hende osv...

Men du har ret - det er en okay timeløn. Du lyder som en god fange alt i alt - nok også bedre end jeg ville have været, men jeg har også læst strafferet, så jeg ville have skabt mig en del mere

Anmeld

31. marts 2011

Darling<3

ulleby skriver:

Undskyld men bliver nød til at grine Seriøst en parodi - håber du er ok

Hehe... Tak, jeg er helt ok... Kan kun grine af det

Anmeld

31. marts 2011

Darling<3

Skouboe skriver:

Nej, når de lukker dig ud er du løsladt.

Hvis du har været sigtet for et strafbart forhold, skal de oplyse dig om at sigtelsen er frafaldet, men siden de aldrig har oplyst dig sigtelsen, så kan de heller ikke rigtigt oplyse dig om at sigtelsen er frafaldet.

Det ville måske være rart med en forklaring, men du må nok indstille dig på at du ikke nødvendigvis får en - det kan fx skyldes af hvis de har forvekslet dig med en anden, må de ikke oplyse noget der vedrører hende osv...

Men du har ret - det er en okay timeløn. Du lyder som en god fange alt i alt - nok også bedre end jeg ville have været, men jeg har også læst strafferet, så jeg ville have skabt mig en del mere

Det eneste jeg ved er, at det var fogedretten, der havde lavet en indkaldelse. Men den var blevet trullet tilbage, og det havde de GLEMT at sige videre til politiet, hehe...

Jeg tog det vidst meget pænere end de fleste, sagde også pænt farvel da jeg gik derfra

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

OMG..det er helt vildt.
Jeg havde omgående kontaktet en advokat og haft ham med på sidelinjen hele vejen.
Tror nok jeg havde været vred på en yderst ladylike måde, og havde ikke kunnet tage det med et smil. Jeg ville have været yderst behersket, men rasende og i krigshumør..og ingen skulle slippe så let hen over sådan en historie med mig
Om jeg så skulle bruge hele familieformuen på at slæbe dem gennem samtlige retsystemer
Men hatten af at du har sind til at tage det SÅ roligt...også bagefter.
Så du får lige et knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. april 2011

Magsen

hihihih, blev nødt til at grine af at læse dette  

Hvor er det en cool måde du ''snakker' på  

- j eg svare - Hallo?! Er jeg anholdt?! Han svare ja. Og jeg spørger så - Ved du hvad klok jeg blev anholdt, for der er ikke nogle der har fortalt mig hvad klokken er og om jeg er anholdt

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

hihihih, blev nødt til at grine af at læse dette  

Hvor er det en cool måde du ''snakker' på  

- j eg svare - Hallo?! Er jeg anholdt?! Han svare ja. Og jeg spørger så - Ved du hvad klok jeg blev anholdt, for der er ikke nogle der har fortalt mig hvad klokken er og om jeg er anholdt

Haha, det er heeelt iorden sødeste, du må meget gerne grine Har siddet og snakket med min kæreste om det hele, han griner dog ikke lige så meget som mig

Har snakket med Landets bedste advokat - Michael Juul Eriksen, han ville sgu tage min sag gratis, så er reeeeeeet sikker på at vinde

Anmeld

6. april 2011

Magsen

Haha, det er heeelt iorden sødeste, du må meget gerne grine Har siddet og snakket med min kæreste om det hele, han griner dog ikke lige så meget som mig

Har snakket med Landets bedste advokat - Michael Juul Eriksen, han ville sgu tage min sag gratis, så er reeeeeeet sikker på at vinde

Hvorfor synes han ikke det? :b

ej hvor nice !! ved du sådan ca. hvad du får udaf det? :p

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

Hvorfor synes han ikke det? :b

ej hvor nice !! ved du sådan ca. hvad du får udaf det? :p

Han har åbenbart ikke samme humor som mig?! Synes ellers at jeg havde fået en super "pakkeløsning" da jeg fandt min kæreste Hehe.. Tog fejl

Jamen lige omkring de 2300, har fået det afvide af en herinde fra, men også af "Mikker", må man godt give advokater KÆLENAVNE?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.