Læge besøget idag.. Hun tog mig alvorligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Mira0911

Aprilmor11 skriver:

Dejligt at høre ..

Og held og lykke med scanningen på mandag .. Man kan ikke komme til for mange scanninger :p

Nej det er jo det... Glæder mig også til at se hende igen... Se hjertet slå...  Og til at de finder ud af hvorfor jeg bløder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Aprilmor11

MoarJ skriver:

Nej det er jo det... Glæder mig også til at se hende igen... Se hjertet slå...  Og til at de finder ud af hvorfor jeg bløder... 

Håber at de finder ud af det med det samme ..

Nemlig .. Det er en ubeskrivelig følelse

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Aprilmor11 skriver:

Håber at de finder ud af det med det samme ..

Nemlig .. Det er en ubeskrivelig følelse

Ja rigtig meget.... 

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg var ved lægen idag for at få tjekket om livmoderen vokser som den skal... Hun mærkede udenpå og indvendigt, og i grove træk - Så vokser den som den skal....  

Udover blødningerne, er det nu 3 uger siden jeg blev scannet sidst... Så hun synes det var på tide at jeg blev scannet igen, for hver morgen er det en menstrationsblødning jeg har, hvor jeg skal skifte bind lige 2 gange i træk, det skulle overlægen vide på sygehuset, da hun snakkede med ham... 

Først ville han ikke tage mig til en scanning... Og efter kort tid, fandt han alligevel en tid til scanning.... Som er på Mandag kl. 10.35 - Vidst en scanning som er indvendigt også... Altid noget at de vil scanne og finde ud af hvor blødningerne kommer fra.... 

Jeg vil jo ikke sidde og sige ved lægen at jeg var til en betalt scanning i Fredags... 

Men hun synes nu at det var nødvendigt med at scanning nu... 

Jeg spurgte hvad der ville ske, hvis blødningerne fortsætter resten af graviditeten... 

Hun fortalte, jamen så skal jeg gå til kontroller hvor jeg får målt blodprocenten, hvis den ikke er fin nok, skal jeg tage mere Jern end nu, som lægen dosere.. Også vil det foregå resten af graviditeten, hvis blødningerne ikke stopper.... 

Bare lige en update til de interesserede... 

Det er da også underligt med de blødninger...gu' ve' hvad det skyldes
det må da være nok så vigtigt at finde ud af hvor det kommer fra.
Så godt at de vil undersøge det.
Held og lykke med det...og knus herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Det er da også underligt med de blødninger...gu' ve' hvad det skyldes
det må da være nok så vigtigt at finde ud af hvor det kommer fra.
Så godt at de vil undersøge det.
Held og lykke med det...og knus herfra.

Kærligst
Sussie

Ja scanningsjordemoderen var ret sikker på at det er sarte slimhinder... 

Åh det er svært, og især når det er hver dag... Håber virkelig de finder ud af, hvorfor.... 

Jeg kunne høre overlægen sige i røret til min læge "Er du sikker på hun ikke bare er ved at abortere?" 

Det tror jeg næppe... Når lillepigen havde det rigtig fint efter scanningen i fredags... og at alt mærkes som det skal indvendigt, sagde lægen idag... 

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Ja scanningsjordemoderen var ret sikker på at det er sarte slimhinder... 

Åh det er svært, og især når det er hver dag... Håber virkelig de finder ud af, hvorfor.... 

Jeg kunne høre overlægen sige i røret til min læge "Er du sikker på hun ikke bare er ved at abortere?" 

Det tror jeg næppe... Når lillepigen havde det rigtig fint efter scanningen i fredags... og at alt mærkes som det skal indvendigt, sagde lægen idag... 

Tsk tsk...ja..en overlæge i et telefonrør, kan ski da ikke vurdere om du er ved at abortere.
Da jeg skulle have min den ældste, blødte jeg også igennem mit svangerskab, hos mig var det så fordi, at moderkagen lå nede i bunden og blev klemt...sagde de, så jeg skulle jo nærmest ligge ned igennem det hele.
Men ja..du kan også have sarte slimhinder.
Får du B2 vitamin nok??

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Tsk tsk...ja..en overlæge i et telefonrør, kan ski da ikke vurdere om du er ved at abortere.
Da jeg skulle have min den ældste, blødte jeg også igennem mit svangerskab, hos mig var det så fordi, at moderkagen lå nede i bunden og blev klemt...sagde de, så jeg skulle jo nærmest ligge ned igennem det hele.
Men ja..du kan også have sarte slimhinder.
Får du B2 vitamin nok??

Overlæger er ikke lige altid for kloge i munden.... 

Jeg mener nu at jeg får de vitaminer jeg skal... en multigravitamin.... 

Hvis jeg var ved at abortere, skulle jeg meget gerne have smerter og en kraftigere blødning end nu... Lige nu er det bare pletblødninger... 

Så længe jeg ikke har smerter og får et par puf fra lillepigen engang imellem, så er alt fint... 

Jeg fik strenge ordre på fra lægen af, at jeg skulle ligge i min seng, indtil blødningerne er stoppet... 

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Overlæger er ikke lige altid for kloge i munden.... 

Jeg mener nu at jeg får de vitaminer jeg skal... en multigravitamin.... 

Hvis jeg var ved at abortere, skulle jeg meget gerne have smerter og en kraftigere blødning end nu... Lige nu er det bare pletblødninger... 

Så længe jeg ikke har smerter og får et par puf fra lillepigen engang imellem, så er alt fint... 

Jeg fik strenge ordre på fra lægen af, at jeg skulle ligge i min seng, indtil blødningerne er stoppet... 

hvis du har sarte slimhinder, så er det utroligt vigtigt med ekstra B2 vitamin.
Vi er nogle som ikke får nok B2 via de almindelige vitamintabs, men har brug for et ekstra tilskud.
B2 booster slimhinder, hud, hår og negle.
Så når nu de har undersøgt dig osv, så bør du nok overveje at tage et ekstra tilskud B2.
Blot et godt råd herfra.

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

hvis du har sarte slimhinder, så er det utroligt vigtigt med ekstra B2 vitamin.
Vi er nogle som ikke får nok B2 via de almindelige vitamintabs, men har brug for et ekstra tilskud.
B2 booster slimhinder, hud, hår og negle.
Så når nu de har undersøgt dig osv, så bør du nok overveje at tage et ekstra tilskud B2.
Blot et godt råd herfra.

Jeg har fået at vide at jeg bare skal sørge for at tage Jern og de vita jeg tager nu... Mere skal jeg ikke koncentrere mig om lige nu... 

Tak for rådet... 

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg har fået at vide at jeg bare skal sørge for at tage Jern og de vita jeg tager nu... Mere skal jeg ikke koncentrere mig om lige nu... 

Tak for rådet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.