Læge besøget idag.. Hun tog mig alvorligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Mira0911

Jeg var ved lægen idag for at få tjekket om livmoderen vokser som den skal... Hun mærkede udenpå og indvendigt, og i grove træk - Så vokser den som den skal....  

Udover blødningerne, er det nu 3 uger siden jeg blev scannet sidst... Så hun synes det var på tide at jeg blev scannet igen, for hver morgen er det en menstrationsblødning jeg har, hvor jeg skal skifte bind lige 2 gange i træk, det skulle overlægen vide på sygehuset, da hun snakkede med ham... 

Først ville han ikke tage mig til en scanning... Og efter kort tid, fandt han alligevel en tid til scanning.... Som er på Mandag kl. 10.35 - Vidst en scanning som er indvendigt også... Altid noget at de vil scanne og finde ud af hvor blødningerne kommer fra.... 

Jeg vil jo ikke sidde og sige ved lægen at jeg var til en betalt scanning i Fredags... 

Men hun synes nu at det var nødvendigt med at scanning nu... 

Jeg spurgte hvad der ville ske, hvis blødningerne fortsætter resten af graviditeten... 

Hun fortalte, jamen så skal jeg gå til kontroller hvor jeg får målt blodprocenten, hvis den ikke er fin nok, skal jeg tage mere Jern end nu, som lægen dosere.. Også vil det foregå resten af graviditeten, hvis blødningerne ikke stopper.... 

Bare lige en update til de interesserede... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Jeg var ved lægen idag for at få tjekket om livmoderen vokser som den skal... Hun mærkede udenpå og indvendigt, og i grove træk - Så vokser den som den skal....  

Udover blødningerne, er det nu 3 uger siden jeg blev scannet sidst... Så hun synes det var på tide at jeg blev scannet igen, for hver morgen er det en menstrationsblødning jeg har, hvor jeg skal skifte bind lige 2 gange i træk, det skulle overlægen vide på sygehuset, da hun snakkede med ham... 

Først ville han ikke tage mig til en scanning... Og efter kort tid, fandt han alligevel en tid til scanning.... Som er på Mandag kl. 10.35 - Vidst en scanning som er indvendigt også... Altid noget at de vil scanne og finde ud af hvor blødningerne kommer fra.... 

Jeg vil jo ikke sidde og sige ved lægen at jeg var til en betalt scanning i Fredags... 

Jeg spurgte hvad der ville ske, hvis blødningerne fortsætter resten af graviditeten... 

Hun fortalte, jamen så skal jeg gå til kontroller hvor jeg får målt blodprocenten, hvis den ikke er fin nok, skal jeg tage mere Jern end nu, som lægen dosere.. Også vil det foregå resten af graviditeten, hvis blødningerne ikke stopper.... 

Lækkert, at de igen vil prøve og finde grunden.

Men nu nå det helst gerne stoppe. Jeg tænker lidt, hvad med fødslen? eller er det for langt ude i fremtiden til, at i har snakket om den?

Held og lykke på mandag, håber de finder ud af det og kan få det stoppet.

Anmeld

31. marts 2011

sandratobias

Godt og høre du blev taget alvorligt...

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Lækkert, at de igen vil prøve og finde grunden.

Men nu nå det helst gerne stoppe. Jeg tænker lidt, hvad med fødslen? eller er det for langt ude i fremtiden til, at i har snakket om den?

Held og lykke på mandag, håber de finder ud af det og kan få det stoppet.

Jeg ved faktisk ikke hvad de vil gøre mht. fødslen... Om det bliver alm. fødsel eller kejsersnit... Aner det faktisk ikke.... Gad vide om der er nogen der ved noget om dette herinde? 

Ja, rart at blive scannet igen og håber de kan finde frem til hvad det er blødningerne kommer af... 

Anmeld

31. marts 2011

SaNiNa

Hvor er det bare dejlig at høre søde efter alt det besvær du har haft med din læge.

Håber de finder ud af hvorfor du bløder.

Kommer også selv lige fra lægen og er smidt i seng resten af graviditeten ellers bliver jeg indlagt og det gider jeg altså ikke.

Anmeld

31. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad de vil gøre mht. fødslen... Om det bliver alm. fødsel eller kejsersnit... Aner det faktisk ikke.... Gad vide om der er nogen der ved noget om dette herinde? 

Ja, rart at blive scannet igen og håber de kan finde frem til hvad det er blødningerne kommer af... 

Ja for det er jo lidt underligt, om det "kan" blive en normal eller om man mister mere blød ved kejsersnit og derfor tør de ikke tage chancen.. Men håber bestemt det er stoppet længe inden.

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Ja for det er jo lidt underligt, om det "kan" blive en normal eller om man mister mere blød ved kejsersnit og derfor tør de ikke tage chancen.. Men håber bestemt det er stoppet længe inden.

Jeg vil tro man mister mere blod ved almindelig fødsel end kejsersnit... Hmm.... Ej ved det ikke.. Håber virkelig også at det er stoppet inden... 

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det bare dejlig at høre søde efter alt det besvær du har haft med din læge.

Håber de finder ud af hvorfor du bløder.

Kommer også selv lige fra lægen og er smidt i seng resten af graviditeten ellers bliver jeg indlagt og det gider jeg altså ikke.

Årh det er godt træls med dig, og så igen...  Øv øv altså... 

Ja håber da de kan komme med et svar, i stedet for "Jeg er ret sikker på det er derfor du bløder" Om de skal rode i mig indvendigt for at finde et svar, må de gerne gøre det, så jeg kan få mere ro... 

Anmeld

31. marts 2011

Mira0911

sandratobias skriver:

Godt og høre du blev taget alvorligt...

Ja det er rigtig dejligt.. 

Anmeld

31. marts 2011

Aprilmor11

MoarJ skriver:

Dejligt at høre ..

Og held og lykke med scanningen på mandag .. Man kan ikke komme til for mange scanninger :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.