Jeg var ved lægen idag for at få tjekket om livmoderen vokser som den skal... Hun mærkede udenpå og indvendigt, og i grove træk - Så vokser den som den skal....
Udover blødningerne, er det nu 3 uger siden jeg blev scannet sidst... Så hun synes det var på tide at jeg blev scannet igen, for hver morgen er det en menstrationsblødning jeg har, hvor jeg skal skifte bind lige 2 gange i træk, det skulle overlægen vide på sygehuset, da hun snakkede med ham...
Først ville han ikke tage mig til en scanning... Og efter kort tid, fandt han alligevel en tid til scanning.... Som er på Mandag kl. 10.35 - Vidst en scanning som er indvendigt også... Altid noget at de vil scanne og finde ud af hvor blødningerne kommer fra.... 
Jeg vil jo ikke sidde og sige ved lægen at jeg var til en betalt scanning i Fredags...
Men hun synes nu at det var nødvendigt med at scanning nu...
Jeg spurgte hvad der ville ske, hvis blødningerne fortsætter resten af graviditeten...
Hun fortalte, jamen så skal jeg gå til kontroller hvor jeg får målt blodprocenten, hvis den ikke er fin nok, skal jeg tage mere Jern end nu, som lægen dosere.. Også vil det foregå resten af graviditeten, hvis blødningerne ikke stopper....
Bare lige en update til de interesserede... 
Anmeld