Mileva skriver:
Desværre går nogen mænd med skyklapper! Men hvis han ikke åbne sine øjne for hvor meget du egentlig fylder i hverdagen, så er der desværre nok ikke andet at gøre end at sige tak for denne gang mester.. Det er bare så forbandet hårdt at sige farvel til en man i bund og grund elsker, og det er vel nok også derfor man trækker den så længe som man gør.. Det ender jo desværre bare med man køre ned med flaget også er der ikke anden udvej end at gå hver til sit..
Håber du kommer ud på den anden side med dit gamle jeg og en glad dreng, hvad end det så bliver.

jeg bliver nødt til at flytte uanset hvad.. Om vi så fortsætter forholdet eller ej vil jeg egentlig mere eller mindre være op til ham.. Jeg er klar på at kæmpe for kærligheden, men jeg orker ikke mere envejs kommunikation.. :/
men ja den er strukket alt for langt, og jeg er allerede tæt på et sammenbrud og derfor er jeg også nødt til at reagere nu og ikke om en måned for så kan det være for sent.. Jeg håber virkelig jeg får min glade dreng tilbage igen, for savner at se hans smil mere end bare et par sekunder af gangen..
Anmeld