Så skal brevet skrives og afleveres.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anonym trådstarter

Efter gentagne gange hvor jeg har forsøgt at snakke med min kæreste og det ikke er lykkedes, så har jeg nu bestemt mig for at skrive et brev til ham og åbne op helt ind i mig selv..

Han skal have afvide at jeg har meldt mig ind i en boligforening den anden dag, og så skal han have afvide at jeg ikke kan klare mere.. enten skal jeg flytte og vi forbliver sammen som kærester i weekenden eller også skal jeg flytte og forholdet bliver stoppet, så flytte det skal jeg uanset hvad.. Jeg er træt af at være negativ hele tiden, jeg er træt af at han er negativ hele tiden, jeg er ked af at det er kommet til at gå udover min søn her på det sidste (hvilket også er hovedårsagen til at en flytning er nødvendig).. Jeg er ikke mig selv mere.. Jeg plejer at være en meget glad pige med masser af gåpåmod, men nu er jeg bare blevet en negativ lille harpe der ikke laver andet end at brokke mig og skælde ud.. Det er IKKE sådan her jeg vil leve mit liv..

Skulle egentlig bare have luft inden jeg skulle igang med at skrive.. Tak fordi i læste med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Efter gentagne gange hvor jeg har forsøgt at snakke med min kæreste og det ikke er lykkedes, så har jeg nu bestemt mig for at skrive et brev til ham og åbne op helt ind i mig selv..

Han skal have afvide at jeg har meldt mig ind i en boligforening den anden dag, og så skal han have afvide at jeg ikke kan klare mere.. enten skal jeg flytte og vi forbliver sammen som kærester i weekenden eller også skal jeg flytte og forholdet bliver stoppet, så flytte det skal jeg uanset hvad.. Jeg er træt af at være negativ hele tiden, jeg er træt af at han er negativ hele tiden, jeg er ked af at det er kommet til at gå udover min søn her på det sidste (hvilket også er hovedårsagen til at en flytning er nødvendig).. Jeg er ikke mig selv mere.. Jeg plejer at være en meget glad pige med masser af gåpåmod, men nu er jeg bare blevet en negativ lille harpe der ikke laver andet end at brokke mig og skælde ud.. Det er IKKE sådan her jeg vil leve mit liv..

Skulle egentlig bare have luft inden jeg skulle igang med at skrive.. Tak fordi i læste med..

Lyder ikke rart  

Det er aldrig sjovt når man mister sig selv pga et dårlig forhold.. men hvorfor vil du så stadig være kærester, men kun ses i weekenden?

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Lyder ikke rart  

Det er aldrig sjovt når man mister sig selv pga et dårlig forhold.. men hvorfor vil du så stadig være kærester, men kun ses i weekenden?

min søn har aldrig kendt andre på trods af at min nuværende kæreste ikke er hans biologiske far og er ked af at han skal være taberen i alt det her.. Grunden til at jeg vil foreslå det med weekend kærester for ham er fordi jeg er bange for at det gik for stærkt da vi flyttede sammen.. vi havde været kærester i 2 mdr maks da vi flyttede sammen.. Så er ret sikker på at det er derfor vi er endt hvor vi er..

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

Du får lige et kram med på vejen! Hvor er det stærkt af dig du gør dig sårbar på den måde! Synes du gør det helt rigtige, så må vi håbe han for øjene op for dig og ser hvilken dejlig kvinde du er!

Anmeld

31. marts 2011

mia1981

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det også da jeg boede med min eks... Flyttede for et år siden med min søn(ikke hans)

Det har været et turbolent år hvor vi stadig var kærester, men det holdte bare ikke... prøvede at flytte tilbage for 2 mdr siden(uden at opsige lejligheden)  Men de sure miner kom bare igen

SÅ nu sidder jeg i min lejlighed igen.... Højgravid 5 dage til termin.... Og han vil ikke se hverken mig eller barnet igen.

Så mit råd, Flyt og kom videre med dit liv

Anmeld

31. marts 2011

LR85

ihh hvor synes jeg bare du skal have det største skulderklap.

Hvor er det flot a du kan se så klart og fornuftigt i en svær tid hvor man har tendens til a blive en 'negativ lille harpe'.

Sys det er en smadder god ide a skrive et brev, og samtidig have taget et beslutning om a flytte. Så håber jeg i finder ud af sammen om i skal forblive sammen, men et pusterum er nok meget sundt for de fleste forhold.

Håber du får god respons, jeg synes du gør noget rigtig godt for dig selv og jeres barn og forhåbentlig forholdet.

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

mia1981 skriver:

Sådan havde jeg det også da jeg boede med min eks... Flyttede for et år siden med min søn(ikke hans)

Det har været et turbolent år hvor vi stadig var kærester, men det holdte bare ikke... prøvede at flytte tilbage for 2 mdr siden(uden at opsige lejligheden)  Men de sure miner kom bare igen

SÅ nu sidder jeg i min lejlighed igen.... Højgravid 5 dage til termin.... Og han vil ikke se hverken mig eller barnet igen.

Så mit råd, Flyt og kom videre med dit liv

kan da sige jeg heldigvis ikke er blevet gravid med ham.. Men sikke en træls situation du står i..

Jeg vil gerne bare komme videre, men kan heller ikke holde tanken ud om at skulle smide et helt år væk af mit liv.. og heller ikke tanken om at min søn mister den familie som vi har fået igennem min kæreste.. jeg har ingen kontakt til nogen fra min familie udover min søster som jeg kun har et meget overfladisk forhold til..

jeg vil give forholdet en chance hvor vi bor hver for sig, men det bliver ikke en chance der varer for evigt..

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Du får lige et kram med på vejen! Hvor er det stærkt af dig du gør dig sårbar på den måde! Synes du gør det helt rigtige, så må vi håbe han for øjene op for dig og ser hvilken dejlig kvinde du er!

Jeg håber virkelig det går op for ham når jeg er flyttet hvor meget jeg egentlig gør for ham i hverdagen.. Jeg føler mig ikke værdsat som person, føler mig mest af alt som hans husholderske.. Men er bare bange for at han ikke kan se det..

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

ihh hvor synes jeg bare du skal have det største skulderklap.

Hvor er det flot a du kan se så klart og fornuftigt i en svær tid hvor man har tendens til a blive en 'negativ lille harpe'.

Sys det er en smadder god ide a skrive et brev, og samtidig have taget et beslutning om a flytte. Så håber jeg i finder ud af sammen om i skal forblive sammen, men et pusterum er nok meget sundt for de fleste forhold.

Håber du får god respons, jeg synes du gør noget rigtig godt for dig selv og jeres barn og forhåbentlig forholdet.

hvor er det dejligt med positiv respons for føler lidt jeg har ført ham bag lyset ved at have meldt mig ind i en boligforening uden han vidste det, men skulle være sikker på at jeg havde noget i baghånden.. har heldigvis en veninde der vil tage mig og min dreng ind hvis han skulle sætte os på gaden med det samme.. det er jo hans hus, og kan ikke gøre så meget hvis han siger at han ikke vil se mig mere..

jeg håber vi kan finde ud af det, for jeg elsker ham jo virkelig, men jeg elsker altså min søn mere og det skal ikke gå udover ham..

Anmeld

31. marts 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig det går op for ham når jeg er flyttet hvor meget jeg egentlig gør for ham i hverdagen.. Jeg føler mig ikke værdsat som person, føler mig mest af alt som hans husholderske.. Men er bare bange for at han ikke kan se det..

Desværre går nogen mænd med skyklapper! Men hvis han ikke åbne sine øjne for hvor meget du egentlig fylder i hverdagen, så er der desværre nok ikke andet at gøre end at sige tak for denne gang mester.. Det er bare så forbandet hårdt at sige farvel til en man i bund og grund elsker, og det er vel nok også derfor man trækker den så længe som man gør.. Det ender jo desværre bare med man køre ned med flaget også er der ikke anden udvej end at gå hver til sit..

Håber du kommer ud på den anden side med dit gamle jeg og en glad dreng, hvad end det så bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.