„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Tror helt klart de fleste mødre kan nikke genkendende til det...
Her har jeg også time out, som middel, når det koger over... de 2 store kan skændes og skændes.. så ryger de på værelset, og pludselig kan de samarbejde... men søskende skændes næsten altid...
Men har stået i situationen hvor man er total stresset og føler afmagt, når de bare blir ved og ved... men der har jeg ingen skrubler mere, så ryger de på værelset eller 5 min time out er effektiv her i huset... da viggo var mindre skulle jeg bare tælle til 3, så ændrede han adfærd... den virker faktisk engang imellem stadigvæk, nu er han 6... den store er ligeglad, men der kan man så tage diskussionen og nogen gange siger til hende "SÅdan er det BARE", så skal hun ikke have en forklaring...
Nu står vi så med 3 børn og jeg har været rimelig stresset ovenpå det forløb vi har været igennem... så afmagt er en følelse jeg kender alt til... og jeg tror ikke dit barn har taget skade af den ene røvfuld... jeg har ikke selv gjort det, men jeg har selv fået med en bøjle af min far i mine unge dage--- det har jeg nu ikke taget skade af... Så tror du skal tilgive dig selv den ene gang....
Men du står ikke ALENE....
Anmeld