min lille prinsesse :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

de-wett

sarahb skriver:

her har den også stået på øjenbetændelse i over en uge, men nu ser det endelig ud til det er ved at være slut, men så har vi også dryppet 2 gange om dagen i 8 dage nu Det er så synd for de små pus.

Håber hun snart får det bedre.

det er bare rigtig øv  det hele

hun vil ikke andet end a hænge og man kan bare mærke og se på hende at den er helt gal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

de-wett

de-wett skriver:

PUHA. Min lille carolinemus er bare rigtig skidt. Hun har øjnbetændelse i begge øjn hoster og hakker hele tiden og snotten står bare ud af hende  vi har næsten ikke sovet i nat pga hoste.  kl 3 opgav hun og sove og er først lige faldet ordenligt i søvn nu. men hoster og hakker stadig

Har ringet til lægen men de vil først se hende kl kvart over 1. syntes det er rigtig lang tid at vente  håber snart det hele bliver meget bedere.

lige et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. marts 2011

Najsen86

øv.. god bedring med din lille mus

Anmeld

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

føler hun er mega varm, men termometeret siger 36,2 så ingen feber.

kan virkelig godt forstå du er gal. hva tænker de på ?

ved det ikke

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Lone H. skriver:

ved det ikke

ej det ved jeg da heller ikke. . hmm

Anmeld

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

ej det ved jeg da heller ikke. . hmm

Men håber du får en ordentlig behandling

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Men håber du får en ordentlig behandling

det håber jeg også. ellers går det bare udover vagtlægen i aften hvis de ikke vil "gøre" noget ved lægen. for et eller andet fejler hun. Håber bare på det kun er en forkølelse også øjenbetændelse  men hun bliver mere og mere sløj for hver time der går

Anmeld

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

det håber jeg også. ellers går det bare udover vagtlægen i aften hvis de ikke vil "gøre" noget ved lægen. for et eller andet fejler hun. Håber bare på det kun er en forkølelse også øjenbetændelse  men hun bliver mere og mere sløj for hver time der går

åh øv kan du få noget mad i hende ?

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Lone H. skriver:

åh øv kan du få noget mad i hende ?

hun spiste 100 ml her kl halv 8. har prøvet både med grød og flaske siden men hun takker pænt nej tak med et kæmpe skrig. så prøver nu her igen for så er det 3-4 timer siden. der plejer hun gerne og ville.

Anmeld

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

hun spiste 100 ml her kl halv 8. har prøvet både med grød og flaske siden men hun takker pænt nej tak med et kæmpe skrig. så prøver nu her igen for så er det 3-4 timer siden. der plejer hun gerne og ville.

Det vigtigste er at du får noget drikkelse i hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.