min lille prinsesse :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

de-wett

PUHA. Min lille carolinemus er bare rigtig skidt. Hun har øjnbetændelse i begge øjn hoster og hakker hele tiden og snotten står bare ud af hende  vi har næsten ikke sovet i nat pga hoste.  kl 3 opgav hun og sove og er først lige faldet ordenligt i søvn nu. men hoster og hakker stadig

Har ringet til lægen men de vil først se hende kl kvart over 1. syntes det er rigtig lang tid at vente  håber snart det hele bliver meget bedere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

PUHA. Min lille carolinemus er bare rigtig skidt. Hun har øjnbetændelse i begge øjn hoster og hakker hele tiden og snotten står bare ud af hende  vi har næsten ikke sovet i nat pga hoste.  kl 3 opgav hun og sove og er først lige faldet ordenligt i søvn nu. men hoster og hakker stadig

Har ringet til lægen men de vil først se hende kl kvart over 1. syntes det er rigtig lang tid at vente  håber snart det hele bliver meget bedere.

Åh vi har lige været der det er satme hårdt, Julies det udviklede sig så bare til ørebetændelse og lungebetændelse

Men Vil lige sige God bedring med hende

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Åh vi har lige været der det er satme hårdt, Julies det udviklede sig så bare til ørebetændelse og lungebetændelse

Men Vil lige sige God bedring med hende

det er bare så hårdt altså  Hun sover bare næsten ikke. og hun er kun 4 måneder . Ihh altså. syntes bare der er så lang tid til kl bliver kvart over 1 . Syntes nu godt de kunne have fundet en tid til tidligere på dagen da det er akuttid.

Anmeld

31. marts 2011

Dittemor26

åh, hvor er det synd! God bedring med hende!

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Dittemor26 skriver:

åh, hvor er det synd! God bedring med hende!

mange tak . det varmer.

Anmeld

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

det er bare så hårdt altså  Hun sover bare næsten ikke. og hun er kun 4 måneder . Ihh altså. syntes bare der er så lang tid til kl bliver kvart over 1 . Syntes nu godt de kunne have fundet en tid til tidligere på dagen da det er akuttid.

Ja, sys os det er for dårligt

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Ja, sys os det er for dårligt

blev virkelig sur da han sagde det.

Er bare så bange for hun har lungebetændelse. Er så "bange" for at jeg skal indlægges med hende igen. Havde en rigtig dårlig oplevelse da jeg var indlagt med hende da hun var 1 uge gammel .  og aner ikke om vi bliver indlagt hvis det er lundebetændelse

Anmeld

31. marts 2011

LRJ

de-wett skriver:

blev virkelig sur da han sagde det.

Er bare så bange for hun har lungebetændelse. Er så "bange" for at jeg skal indlægges med hende igen. Havde en rigtig dårlig oplevelse da jeg var indlagt med hende da hun var 1 uge gammel .  og aner ikke om vi bliver indlagt hvis det er lundebetændelse

det jeg ked af at høre men hvis hun bliver ved med at hoste så sig du vil have noget bricanyl til hende til at løsne slimmen

Jeg blev ikke indlagt med Julie, selvom det er normalt man går det når man kommer med et barn med 40,2 i feber der ikke kan få vejret, er ret syg på både lægerne og vagtlægen her nede, de tager mig ikke seriøst

Anmeld

31. marts 2011

sarahb

her har den også stået på øjenbetændelse i over en uge, men nu ser det endelig ud til det er ved at være slut, men så har vi også dryppet 2 gange om dagen i 8 dage nu Det er så synd for de små pus.

Håber hun snart får det bedre.

Anmeld

31. marts 2011

de-wett

Lone H. skriver:

det jeg ked af at høre men hvis hun bliver ved med at hoste så sig du vil have noget bricanyl til hende til at løsne slimmen

Jeg blev ikke indlagt med Julie, selvom det er normalt man går det når man kommer med et barn med 40,2 i feber der ikke kan få vejret, er ret syg på både lægerne og vagtlægen her nede, de tager mig ikke seriøst

føler hun er mega varm, men termometeret siger 36,2 så ingen feber.

kan virkelig godt forstå du er gal. hva tænker de på ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.