føler mig overset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Shibby

Misselbek skriver:

Måske kan det virke somom han er ret glad for den pige.

Nok fordi i går op og ned af hinanden dagligt, det nok meget normalt.

Men jeg synes istedet for at være ked af det og sur på ham,

så pjat med ham, og stjæl hans opmærksomhed tilbage.

Synes ikke du skal finde dig i det, og slet ikke når din kæreste giver en anden pige mere opmærksomhed end du får.

Men som de kloge hoveder siger; alle har jo op og nedture!

Og angående det med sex, måske synes han at det er blevet for ensformet, og så er det tit de bliver ligeglade, og vil helst bare have det overstået og sove. Måske skulle du prøve at pifte det lidt op, med noget frækt undertøj, eller et eller andet kinky?  

Lyder faktisk som om det er ham der burde gøre noget for at vække hendes interesse og ikke omvendt. Det er vel ikke kun hende der skal gøre ham opmærksom på fejl og mangler eller hvad man skal sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Mor til Mike

Shibby skriver:

Lyder faktisk som om det er ham der burde gøre noget for at vække hendes interesse og ikke omvendt. Det er vel ikke kun hende der skal gøre ham opmærksom på fejl og mangler eller hvad man skal sige

Egentlig .. Jo?

for mænd tænker SLET ikke så langt,

han forstår sikkert ikke hvad han gør forkert.

Han skal simpelthen have det slået ind i hovedet før den sidder fast.

Anmeld

31. marts 2011

Benjamins'mor

Shibby skriver:

Jeg ved ikke helt hvem jeg skal være enig i her, for har det lidt på samme måde som TS.

Men jeg synes da bestemt det er manden der skal gøre noget, hvis hun har haft lysten og interressen og han så bare er blevet ligeglad, så er det da kun klart at hun selv bliver mere og mere ligeglad.

Det ville jeg da også selv gøre.

Til TS: Jeg håber det hele løser sig for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.