Anonym skriver:
min forlovede og jeg flyttede akut ud til en af hans venner og hans kæreste... min forlovedes kammerat er røget i fængsel for noget med at redde en hund i 2009 så nu er kæresten her sammen med mig og min kæreste.
men efter vi er flyttet herud, og vennens kæreste er blevet "alene", overser min kæreste mig fuldstændig... når vi sidder og ser film snakker han kun til hende, og pjatter med hende...
har taget fat i ham flere gange og sagt han gerne må stoppe, hvori han så siger :: hun har brug for lidt jokes lige nu fordi hendes kæreste er røget ind og sidde..... og kan godt forstå det med jokes, men jeg kan ikke lide det er på den måde, og har bedt ham stoppe og lige tage en form for hensyn til mig, men det ignorere han nærmest..
føler at når vi så går i seng, og han forsøger at ligge op til sex at det kun er for at han lige kan få fjernet trykket, så når vi har sex så går det "hurtigt" og så ser jeg ikke mere til ham... så jeg er helt stoppet med at have lyst til at selv at få taget "trykket" hvis i forstår hvad jeg mener, for jeg føler virkelig det kun er en pisning op og ned af ryggen..
han siger han elsker mig hele tiden, og betvivler ham ikke på det punkt, men har alligevel mine tanker og mine grænser er meget overskredet, så ved slet ikke hvordan og hvorledes jeg skal forholde mig, for vil bare heller ikke virke som den der jaloux' kæreste der bare ikke kan tage noget som helst...
men kan virkelig ikke lide det mere, synes det er blevet mærkeligt.... det kan godt være det bare er mig.... men ?? årh.. piger kom med godt råd inden jeg tuder øjnene ud af mig..

Måske kan det virke somom han er ret glad for den pige.
Nok fordi i går op og ned af hinanden dagligt, det nok meget normalt.
Men jeg synes istedet for at være ked af det og sur på ham,
så pjat med ham, og stjæl hans opmærksomhed tilbage.
Synes ikke du skal finde dig i det, og slet ikke når din kæreste giver en anden pige mere opmærksomhed end du får.
Men som de kloge hoveder siger; alle har jo op og nedture!
Og angående det med sex, måske synes han at det er blevet for ensformet, og så er det tit de bliver ligeglade, og vil helst bare have det overstået og sove. Måske skulle du prøve at pifte det lidt op, med noget frækt undertøj, eller et eller andet kinky?
Anmeld