jeg har fået en rotte hun hedder Ingeborg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Dictes mor

MorTilMalene skriver:

griner lidt ja.. men så har vi da reddet et barn fra at blive mobbet i skolen... griner..

Medmindre de kalder hende det alligevel, og hun så kan sige, at hun er opkaldt efter en rotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

MorTilMalene

Dictes mor skriver:

Medmindre de kalder hende det alligevel, og hun så kan sige, at hun er opkaldt efter en rotte

det havde været lidt synd.. griner..

Anmeld

31. marts 2011

Chamomile

Tillykke med Ingeborg. Jeg har selv haft rotter, og de er virkelig skønne kæledyr. Mine 2 sidste Diva & Glimmer gik jeg ofte tur med i snor, eller havde dem i hætten på en trøje. Du er ikke bange for, at hun bliver ensom?

Anmeld

31. marts 2011

Mor til Mike

Haha, tillykke med rotten..

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

MorTilMalene skriver:

hiih.. jeg ville li ud med det her.. JEG HAR FÅET EN ROTTE..!!!! har længe snkket om jeg gerne ville have en rotte.. men kæresten har væeret lidt imod det.. han er ikk så meget for rotter.. men nu har jeg fået min rotte.. weee... det er en lille pige på 6 eller 8 uger.. og hun hedder Ingeborg.. hiih er så glad..

Respekt for det

Anmeld

31. marts 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Dorthemusen aka Dortherotten

Ja, jeg kan ikke lige se for mig, at du er en rotte-pige, men du har jo med stor varme og begejstring i stemmen forklaret mig om de to mænd i dit liv.

Jep dejlige drengebasser  Når Runa blir større og ønsker sig et kæledyr får hun en rotte

Anmeld

31. marts 2011

dorthemus

Chamomile skriver:

Tillykke med Ingeborg. Jeg har selv haft rotter, og de er virkelig skønne kæledyr. Mine 2 sidste Diva & Glimmer gik jeg ofte tur med i snor, eller havde dem i hætten på en trøje. Du er ikke bange for, at hun bliver ensom?

Jeg ville også anskaffe én mere..de er jo meget sociale dyr

Anmeld

31. marts 2011

Loa

En rotte???

En mus kunne jeg (måske) forstå.... Men en rotte??? Er det ikke et skadedyr?

Uh og så deres lange haler, gyyyyyys.......

Anmeld

31. marts 2011

bøgelund

Loa skriver:

En rotte???

En mus kunne jeg (måske) forstå.... Men en rotte??? Er det ikke et skadedyr?

Uh og så deres lange haler, gyyyyyys.......

jeg er SÅÅÅ bange for deet dyr.. men det er jeg for alle dyr, bortset fra hunde.. 

jeg ville dø hvis jeg så den. kan ikke engang gå forbi et bur med en kanariefugl.. 

Anmeld

31. marts 2011

Vial

dorthemus skriver:

Jep dejlige drengebasser  Når Runa blir større og ønsker sig et kæledyr får hun en rotte

Ja, mine kan få en guldfisk ;-) Her er der også fritgående bænkebidere, mus og edderkopper, så ingen grund til også at indføre rotter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.