jeg har fået en rotte hun hedder Ingeborg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
41 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

MorTilMalene

hiih.. jeg ville li ud med det her.. JEG HAR FÅET EN ROTTE..!!!! har længe snkket om jeg gerne ville have en rotte.. men kæresten har væeret lidt imod det.. han er ikk så meget for rotter.. men nu har jeg fået min rotte.. weee... det er en lille pige på 6 eller 8 uger.. og hun hedder Ingeborg.. hiih er så glad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Dictes mor

Vi skal da lige se et lille billede af vidunderet, skal vi ikke?

Anmeld

30. marts 2011

twinny

30. marts 2011

Banditten´s mor

Hvor fint!! Rotter er det dejligst kæledyr og de kan blive meget tamme. Jeg har haft to og jeg var meget glad for dem.Tillykke med Ingeborg

Anmeld

30. marts 2011

MorTilMalene

Dictes mor skriver:

Vi skal da lige se et lille billede af vidunderet, skal vi ikke?

joooh tager et  morgen hun skal li falde til hun er lidt genert og vil egentlig helst være i sit hus lige pt

Anmeld

30. marts 2011

*Sofie*

Tillykke med det lille pus

Anmeld

30. marts 2011

maria_wlt

MorTilMalene skriver:

hiih.. jeg ville li ud med det her.. JEG HAR FÅET EN ROTTE..!!!! har længe snkket om jeg gerne ville have en rotte.. men kæresten har væeret lidt imod det.. han er ikk så meget for rotter.. men nu har jeg fået min rotte.. weee... det er en lille pige på 6 eller 8 uger.. og hun hedder Ingeborg.. hiih er så glad..

Vi kan godt li rotter.. Har selv haft 6 tidligere..

Bedste råd er at kæle med det HELE tiden den først tid.. Bare snup den ud af huset og ind under trøjen 

Anmeld

30. marts 2011

Dictes mor

MorTilMalene skriver:

joooh tager et  morgen hun skal li falde til hun er lidt genert og vil egentlig helst være i sit hus lige pt

Det kan jeg da godt forstå, det er noget af en omvæltning sådan at flytte hjemmefra sin mor og til et helt nyt sted Ej jeg glæder mig til at se hende, og så er jeg vild med navnet, det er genialt!

Anmeld

30. marts 2011

MorTilMalene

maria_wt skriver:

Vi kan godt li rotter.. Har selv haft 6 tidligere..

Bedste råd er at kæle med det HELE tiden den først tid.. Bare snup den ud af huset og ind under trøjen 

det vil jeg gøre så.. men kæresten overraksede mig med den tidligere.. så vil lige lade hende være et par timer.. hehe

Anmeld

30. marts 2011

Sabine...!

Jeg har også har haft 2 dejlige Rotter... som en anden skriver bare ind under trøjen med hende.... det ELSKER de...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.