Kan lægen lytte efter hjertelyd allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

camillakrath

MoarJ skriver:

Jeg bløder hver evig eneste dag nu... Det er svært at vænne sig til... 

Jeg fik at vide til kønsscanningen at det var slimhinderne der er sarte - da hun ikke kunne se nogle blodsamlingere på scanningen... 

Det var præcis det samme med mig. Ikke hver dag, men blødte ofte. Mine slimhinder var meget meget sarte.

Men så længe det er lyst og tyndt, så skal man bare slappe af. Selvom det er svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Det er pga. at moderkagen kan flytte sig, så derfor kan man ikke vide med sikkerhed hvor den ligger fra gang til gang.

Men meget ubehageligt at du bløder stadig og hver dag!!

stort knus!

Hmm okey så... Kan håbe på hun så bare sender mig til en scanning, hvilket jeg ikke tror hun gør... 

Ja det er træls osv at jeg bløder hver dag... 

Anmeld

30. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Hmm okey så... Kan håbe på hun så bare sender mig til en scanning, hvilket jeg ikke tror hun gør... 

Ja det er træls osv at jeg bløder hver dag... 

Måske kan du investere i en doptone selv? Så kan du checke som du lyster

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

camillakrath skriver:

Det var præcis det samme med mig. Ikke hver dag, men blødte ofte. Mine slimhinder var meget meget sarte.

Men så længe det er lyst og tyndt, så skal man bare slappe af. Selvom det er svært.

Mit er frisk rødt-mørkt-brun blod.... 

Så længe jeg ikke har smerter, skal jeg ikke være bekymret, siger lægerne til mig hver gang jeg ringere og piver i røret... 

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Kirle skriver:

men så bliver man endnu mere nervøs tror jeg... fordi man ikke er så dygtig som lægen til at bruge den

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Arj - det tør jeg slet ikke... for hvis jeg så ikke kan finde hjertet, så bliver jeg bare endnu mere bekymret... 

Anmeld

30. marts 2011

camillakrath

MoarJ skriver:

Mit er frisk rødt-mørkt-brun blod.... 

Så længe jeg ikke har smerter, skal jeg ikke være bekymret, siger lægerne til mig hver gang jeg ringere og piver i røret... 

Det var mit også. Det er bare vigtigt at det ikke er "klumpet" og tykt. Og ja .. Så må du ikke ha smerter!

Men ring til lægen alt det du har behov for. Det er klart man er usikker.

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

camillakrath skriver:

Det var mit også. Det er bare vigtigt at det ikke er "klumpet" og tykt. Og ja .. Så må du ikke ha smerter!

Men ring til lægen alt det du har behov for. Det er klart man er usikker.

Der er ikke klumper med her nogen af gangene... Bare ligesom mens og sommetider med slim... 

Jeg ringer lidt for tit til lægerne mens blødningerne står på... 

Anmeld

30. marts 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

men så bliver man endnu mere nervøs tror jeg... fordi man ikke er så dygtig som lægen til at bruge den

ja det kan godt være... Har ikke selv gjort brug af sådan noget, men blødte heller ikke eller var nervøs.

Stakkels Dorthe!

Anmeld

30. marts 2011

camillakrath

MoarJ skriver:

Der er ikke klumper med her nogen af gangene... Bare ligesom mens og sommetider med slim... 

Jeg ringer lidt for tit til lægerne mens blødningerne står på... 

Bare skønt at bebsen allerede er ved at være "så stor". Så burde det snart stoppe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.