Kan lægen lytte efter hjertelyd allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.073 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Mira0911

Jeg skal til lægen i morgen, da hun gerne lige vil tjekke/mærke på livmoderen om den vokser overhovedet.... 

Imorgen er jeg 15+3 og kan lægen finde hjertelyd nu med doptone f.eks? 

Selvom jeg fik at vide i fredags at alt så fint ud ved lillepigen - Er det altså møg svært at vænne sig til at man bløder hver dag... Så en bekymring er der hvert fald... 

En scanning tror jeg ikke jeg kan få.... 

Nå men nogle der ved om lægen kan høre hjertelyd med doptone så tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

camillakrath

MoarJ skriver:

Jeg skal til lægen i morgen, da hun gerne lige vil tjekke/mærke på livmoderen om den vokser overhovedet.... 

Imorgen er jeg 15+3 og kan lægen finde hjertelyd nu med doptone f.eks? 

Selvom jeg fik at vide i fredags at alt så fint ud ved lillepigen - Er det altså møg svært at vænne sig til at man bløder hver dag... Så en bekymring er der hvert fald... 

En scanning tror jeg ikke jeg kan få.... 

Nå men nogle der ved om lægen kan høre hjertelyd med doptone så tidligt?

Du kan sagtens høre hjertelyd der

Og lægen kan også finde det

Anmeld

30. marts 2011

otlitrom

Måske. Min JM ville ikke prøve, for hun sagde at det kom an på hvor livmoderen lå, etc. Og at moderen ville blive endnu mere nervøs, hvis ikke man kunne høre hjertelyden-- Derfor tilbød hun det ikke til min første kontrol i uge 17... Jeg fik først lov at høre hjertelyd ved lægen i uge 25!

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

camillakrath skriver:

Du kan sagtens høre hjertelyd der

Og lægen kan også finde det

så vil jeg da helt klart bede lægen om at lytte, for at gøre mig tryg igen... 

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

kitty skriver:

Måske. Min JM ville ikke prøve, for hun sagde at det kom an på hvor livmoderen lå, etc. Og at moderen ville blive endnu mere nervøs, hvis ikke man kunne høre hjertelyden-- Derfor tilbød hun det ikke til min første kontrol i uge 17... Jeg fik først lov at høre hjertelyd ved lægen i uge 25!

Mon ikke min læge kan finde den, når min moderkage ligger bagtil... ?

Anmeld

30. marts 2011

otlitrom

MoarJ skriver:

Mon ikke min læge kan finde den, når min moderkage ligger bagtil... ?

Min ligger også bagtil.. Jeg kan af gode grunde ikke sige det, men det var argumentet min JM kom med..

Anmeld

30. marts 2011

camillakrath

Bløder du hver dag?

Jeg blødte også flere gange i starten og kom derfor til flere undersøgelser. Det var mine slimhinder der var rigtig sarte og bristede.

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

camillakrath skriver:

Bløder du hver dag?

Jeg blødte også flere gange i starten og kom derfor til flere undersøgelser. Det var mine slimhinder der var rigtig sarte og bristede.

Jeg bløder hver evig eneste dag nu... Det er svært at vænne sig til... 

Jeg fik at vide til kønsscanningen at det var slimhinderne der er sarte - da hun ikke kunne se nogle blodsamlingere på scanningen... 

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

kitty skriver:

Min ligger også bagtil.. Jeg kan af gode grunde ikke sige det, men det var argumentet min JM kom med..

Okey... Jeg må høre hvad lægen siger imorgen når jeg spørger... 

Anmeld

30. marts 2011

<3

Det er pga. at moderkagen kan flytte sig, så derfor kan man ikke vide med sikkerhed hvor den ligger fra gang til gang.

Men meget ubehageligt at du bløder stadig og hver dag!!

stort knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.