Lussingesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Mussen2

TrineCT skriver:

Man må godt være i institution når man har lussingsyge. Det er rigtigt at det ikke smitter længere når det bliver synligt.

Lussingsyge kan have mange ansigter. Eksem, udslet, feber, kvalme eller ingenting. Børn bliver somregel syge, mens voksne ikke gør.

Der er dog en ting, som viser tegn på lussingsyge. Man har knald røde kinder i flere dage. Man ser ud som om man har fået lussinger.

TrineCT

www.smart-babytøj.dk

Hun havde knald røde kinde i det døgn hvor hun havde feber. Derfor tænkte jeg ikke så meget over det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

TrineCT

MoarJ skriver:

Lige et sidespring... 

Ejer du den side smart-babytøj eller ?

Hej

Ja jeg ejer www.smart-babytøj.dk og jeg har lige indkøbt nye varer fra London.  

TrineCT

Anmeld

31. marts 2011

Mussen2

Jeg har netop spurgt lægen til råds og hun synes ikke jeg skulle komme forbi med min datter. Som hun sagde, der findes så mange virus infektioner mm som giver samme symptomer dvs. knopperne. Og de begynder ikke at tage blodprøver, så mit bud var lige så godt som deres.

Anmeld

31. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Mussen2 skriver:

Jeg har netop spurgt lægen til råds og hun synes ikke jeg skulle komme forbi med min datter. Som hun sagde, der findes så mange virus infektioner mm som giver samme symptomer dvs. knopperne. Og de begynder ikke at tage blodprøver, så mit bud var lige så godt som deres.

og så længe du har orienteret DP om at det evt kunne være det, så har du også gjort dit...

så ved evt. gravide mødre at risikoen kan have været til stede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.