Normalt???? svimmel, hovedpine, følselsløs osv... 112

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

AWO

NinaSophia skriver:

vi tog til vagtlægen og urinen var fin, blodtrykket en smule højt, baby var fin, min puls var 113 i minuttet og knaldhamrende hovedpine, det var et migræne anfald - formoder de, jeg har bare aldrig haft før og jeg gik i seng direkte da jeg kom hjem med mega hovedpine kunne næsten ikke rykke på hovedet uden den vildeste smerte, og jeg har stadig hovedpine idag..

skal testes for Svangreskabsforgitfning hver uge frem til fødsel.

Tak for alle jeres svar , i er simpelthen guld værd

Pyh, det var godt, det "bare" var det" Jeg håber, det snart går over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

twiggi

jeg var til lægen idag, og jeg er blevet indlagt.. jeg er hjemme på orlov nu, og skal møde igen på fg på mandag.

Knus til jer alle.

Anmeld

1. april 2011

Mette.

NinaSophia skriver:

jeg var til lægen idag, og jeg er blevet indlagt.. jeg er hjemme på orlov nu, og skal møde igen på fg på mandag.

Knus til jer alle.

Åh, hvor lyder der rigtig træls for jer, men det er godt de tager det alvorligt og tager alle forholdsregler.

Hvad er grunden til de valgte at indlægge dig nu?

Anmeld

1. april 2011

twiggi

Mette. skriver:

Åh, hvor lyder der rigtig træls for jer, men det er godt de tager det alvorligt og tager alle forholdsregler.

Hvad er grunden til de valgte at indlægge dig nu?

ja meget.. de tror det kan være svangerskabsforgiftning med andre symptomer.. men det er ikke sikkert for blodprøverne var ok.. skal til en neorolog (staves) på mandag...

Anmeld

1. april 2011

Mette.

NinaSophia skriver:

ja meget.. de tror det kan være svangerskabsforgiftning med andre symptomer.. men det er ikke sikkert for blodprøverne var ok.. skal til en neorolog (staves) på mandag...

Jeg krydser fingre for det ikke er det så. Men det er godt de tjekker og er sikre, så det ikke ender rigtig træls.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.