Det lyder som et atypisk migræneanfald. Sådan et fik jeg også selv da jeg ventede nummer 2. Jeg oplevede det kun en enkelt gang, og det var også langt henne i graviditeten.....
Mine symptomer skiftede hele tiden, så det startede med sovende fingerspidser, og det spredte sig til næsten hele hånden. Så fik jeg ondt i hofteknoglerne, og vidst også plukkeveer. Så fik jeg lidt synsproblemer, og til sidst kunne jeg simpelthen ikke kende folk. Altså, vi sad og så spin city i tv, og jeg var STENsikker på at de skuespillere i det afsnit ALLE var lookalikes, og dårlige lookalikes endda....
Selv da drengene viste mig skuespillerne på IMDB insisterede jeg på at det var de forkerte skuespillere, OGSÅ dem på IMDB....
Der var vidst mange flere symptomer, som at jeg ikke rigtig kunne fange det jeg tog ud efter, og jeg skulle også koncentrere mig meget når jeg snakkede, for ikke at snøvle...
Til ALLER sidst fik jeg ligesom et dunk i hovedet, som når det dunker på grund af hovedpine, og så blev det bare til en svag svag hovedpine....... Så min hovedpine var det mindste af mine symptomer....
Jeg kom på fødegangen, og fik kørt en strimmel, alt var fint med baby, og man kom frem til at det var et atypisk migræneanfald...
Men ring til fødegangen, og bed om et tjek af både dig og baby 
Anmeld