Normalt???? svimmel, hovedpine, følselsløs osv... 112

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

twiggi

Jeg har de sidste 30 min været udsat for det mærkeligste -----  jeg lå på sofaen og pludselig sov min hård, så sov min arm og hele venstre arn og det blev så meget at jeg ikke kunne løfte hånden fik en virkelig sidssyg hovedpine som bare sidder fastm + og hele armen lå bare og ikke kunne mærkes. det bredte sig til den anden arm og tungen den sov også, jeg har ikke den samme ord og ikke kan finde de rigtige ord som jeg kan beskive, det er ligsom om jeg ikke er mig selv, eller det er hvad man siger... hvis jeg rejser mig op så tror jeg at jeg besvimer..

Nogen der har prøvet det, eller skal jeg ringe til vagtlægen?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

RiUL

NinaSophia skriver:

Jeg har de sidste 30 min været udsat for det mærkeligste -----  jeg lå på sofaen og pludselig sov min hård, så sov min arm og hele venstre arn og det blev så meget at jeg ikke kunne løfte hånden fik en virkelig sidssyg hovedpine som bare sidder fastm + og hele armen lå bare og ikke kunne mærkes. det bredte sig til den anden arm og tungen den sov også, jeg har ikke den samme ord og ikke kan finde de rigtige ord som jeg kan beskive, det er ligsom om jeg ikke er mig selv, eller det er hvad man siger... hvis jeg rejser mig op så tror jeg at jeg besvimer..

Ville ringe og forhøre mig hos vagtlægen, det lyder godt nok ubehageligt

Håber ikke at der er noget galt 

Anmeld

30. marts 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

Ring til vagtlægen med det samme.. fik helt kuldegysninger..

Anmeld

30. marts 2011

AWO

Ring til vagtlægen med det samme!!

Det er højst sandsynligt bare en nerve, der har sat sig fast, el.l., men i allerværste fald kan det også være noget neurologisk.

Anmeld

30. marts 2011

Mette Nexø

Jeg ville nok ringe til vagtlægen, så kan de afgøre om man skal hentes

Anmeld

30. marts 2011

twiggi

Anke skriver:

Ring til vagtlægen med det samme!!

Det er højst sandsynligt bare en nerve, der har sat sig fast, el.l., men i allerværste fald kan det også være noget neurologisk.

hvad er det sidste???

jeg har feks lige ville heldt noget noget vand på i mit glad, men helte det op i en skål om har tæt på, hvor vi havde slik i, det har jeg aldrig prøvet før.

Anmeld

30. marts 2011

JCS

NinaSophia skriver:

hvad er det sidste???

jeg har feks lige ville heldt noget noget vand på i mit glad, men helte det op i en skål om har tæt på, hvor vi havde slik i, det har jeg aldrig prøvet før.

Ring med det samme og insister på at blive set på. Det lyder som noget, der skal tages alvorligt

Anmeld

30. marts 2011

mariamiss6

Det lyder som et atypisk migræneanfald. Sådan et fik jeg også selv da jeg ventede nummer 2. Jeg oplevede det kun en enkelt gang, og det var også langt henne i graviditeten.....

Mine symptomer skiftede hele tiden, så det startede med sovende fingerspidser, og det spredte sig til næsten hele hånden. Så fik jeg ondt i hofteknoglerne, og vidst også plukkeveer. Så fik jeg lidt synsproblemer, og til sidst kunne jeg simpelthen ikke kende folk. Altså, vi sad og så spin city i tv, og jeg var STENsikker på at de skuespillere i det afsnit ALLE var lookalikes, og dårlige lookalikes endda....

Selv da drengene viste mig skuespillerne på IMDB insisterede jeg på at det var de forkerte skuespillere, OGSÅ dem på IMDB....

Der var vidst mange flere symptomer, som at jeg ikke rigtig kunne fange det jeg tog ud efter, og jeg skulle også koncentrere mig meget når jeg snakkede, for ikke at snøvle... 

Til ALLER sidst fik jeg ligesom et dunk i hovedet, som når det dunker på grund af hovedpine, og så blev det bare til en svag svag hovedpine....... Så min hovedpine var det mindste af mine symptomer....

Jeg kom på fødegangen, og fik kørt en strimmel, alt var fint med baby, og man kom frem til at det var et atypisk migræneanfald... 

Men ring til fødegangen, og bed om et tjek af både dig og baby

Anmeld

30. marts 2011

mariamiss6

NinaSophia skriver:

hvad er det sidste???

Når noget er neurologisk, er det noget med hovedet... 

Altså, leder dine symptomer også hen imod en evt. hjerneblødning eller blodprop i hjernen....

Anmeld

30. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
NinaSophia skriver:

mærkeligt spørgsmål, men lå du på ryggen i sofaen?

Har hørt man kan blive svimmel og sådan noget i den dur når man ligger på ryggen så sent i graviditeten.

men ring til lægen/vagtlægen for en sikkerhedsskyld, vil jeg da bestemt mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.