iPad vs lille computer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

trunte89

aahhh okay.

netbank vil jeg alligevel bruge den almindelige computer til

Ja, det gør jeg også.
Man skal self vænne sig til at skrive på den, og hvis jeg skal skrive meget, så vi jeg hellere på et rigtigt tastatur. Men bare til hyggeri og lidt små skriveri er den super, og så elsker jeg alle de aps osv man kan købe. Min datter elsker den også. Der er tit næsten slåskamp om den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

maria_wlt

Anne85 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville ha mig en lille computer - bare sårn en lille 10" som jeg kunne slæbe med mig rundt i hytten - bare til at gå på facebooke, baby.dk og til at bruge madlog.dk som jeg også er inde på en million gange dagligt.

Men nu er jeg blevet helt i tvivl. Skulle jeg mon istedet bare købe en ipad??

Hvad har I? Hvad ville I vælge? Og hvorfor?

Hilsen Anne der ikke har en dyt forstand på teknik

Sjovt du lige spørg for min mand sagde lige det der i dag..

Unge piger skal ha en Ipad og ikke en computer fordi den er altså bare meget federe og bedre..

Jeg elsker vores Ipad 

Anmeld

31. marts 2011

Anne85

maria_wt skriver:

Sjovt du lige spørg for min mand sagde lige det der i dag..

Unge piger skal ha en Ipad og ikke en computer fordi den er altså bare meget federe og bedre..

Jeg elsker vores Ipad 

Jamen så er det da det jeg skal ha

Anmeld

31. marts 2011

Skouboe

Vi har begge dele og jeg finder oftere og oftere mig selv starte den lille PC op istedet for iPad'en.

Jeg bliver irriteret på den, primært over den manglende understøttelse af flash. Der er mange hjemmesider den ikke kan vise rigtigt, og så god er den altså heller ikke. Copy paste er noget hø og det er besværligt at rette stavefejl i fx et indlæg man er ved at skrive fordi man ikke har piletaster og så præcis er touchskærmen heller ikke. Jeg når at blive irriteret inden det lykkes.

Der er mange netbutikker man heller ikke kan bruge pga den manglende flash og det er ikke en man gider at skrive lange indlæg på, der er et rigtigt tastatur bare bedre.

Jeg bruger den mere og mere til at læse bøger på og mindre og mindre til at surfe på.

Anmeld

1. april 2011

Anne85

Skouboe skriver:

Vi har begge dele og jeg finder oftere og oftere mig selv starte den lille PC op istedet for iPad'en.

Jeg bliver irriteret på den, primært over den manglende understøttelse af flash. Der er mange hjemmesider den ikke kan vise rigtigt, og så god er den altså heller ikke. Copy paste er noget hø og det er besværligt at rette stavefejl i fx et indlæg man er ved at skrive fordi man ikke har piletaster og så præcis er touchskærmen heller ikke. Jeg når at blive irriteret inden det lykkes.

Der er mange netbutikker man heller ikke kan bruge pga den manglende flash og det er ikke en man gider at skrive lange indlæg på, der er et rigtigt tastatur bare bedre.

Jeg bruger den mere og mere til at læse bøger på og mindre og mindre til at surfe på.

Hmm... det gav da lige lidt stof til eftertanke.

Mht tastaturet tror jeg dog jeg køber et ipad tastatur - det koster omkring 500 kr og det er skide smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.