iPad vs lille computer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anne85

Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville ha mig en lille computer - bare sårn en lille 10" som jeg kunne slæbe med mig rundt i hytten - bare til at gå på facebooke, baby.dk og til at bruge madlog.dk som jeg også er inde på en million gange dagligt.

Men nu er jeg blevet helt i tvivl. Skulle jeg mon istedet bare købe en ipad??

Hvad har I? Hvad ville I vælge? Og hvorfor?

Hilsen Anne der ikke har en dyt forstand på teknik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

isimaven

hvis det bare er til at surfe nettet på så klart en IPad de er sååååå fede og lækre at have med rundt

det er min anbefaling

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

iPad!

Anmeld

30. marts 2011

trunte89

Klart IPad. Jeg Elsker min IPad. Bruger næsten aldrig den anden mere. Du skal dog være opmærksom på, at den ikke understøtter flash ( eller hvad man nu kalder det )

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

trunte89 skriver:

Klart IPad. Jeg Elsker min IPad. Bruger næsten aldrig den anden mere. Du skal dog være opmærksom på, at den ikke understøtter flash ( eller hvad man nu kalder det )

øøhhh... hvad betyder det?

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

isimaven skriver:

hvis det bare er til at surfe nettet på så klart en IPad de er sååååå fede og lækre at have med rundt

det er min anbefaling

Det er bare til den daglige surfen  Netbank, regnsbaker, word osv osv som jeg elelrs bruger en computer til vil jeg jo sætte mig ind på kontoret og ordne på den store computer. 

Er bare bange for at den bliver lige så træls at skrive på som min iphone - altså at jeg ik kan skrive lige så hurtigt som fx på tastaturet på min computer

Anmeld

30. marts 2011

Persille83

Jeg har en lille computer jeg slæber rundt alle vegne. Men skal helt klart skifte den ud med en ipad. Vil foreslå at du søger på nettet hvor de tester den og læse lidt omkring den. Der er jo bare så mange ting der er federe ved den end en almindelig bærbar.

Her kan du læse lidt om den:

http://www.pcworld.dk/art/114819?a=newsletter&i=1397&utm_source=pcworld&utf_medium=newsletter&utm_campaign=her-er-de-fedeste-gamer-tastaturer

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

Persille83 skriver:

Jeg har en lille computer jeg slæber rundt alle vegne. Men skal helt klart skifte den ud med en ipad. Vil foreslå at du søger på nettet hvor de tester den og læse lidt omkring den. Der er jo bare så mange ting der er federe ved den end en almindelig bærbar.

Her kan du læse lidt om den:

http://www.pcworld.dk/art/114819?a=newsletter&i=1397&utm_source=pcworld&utf_medium=newsletter&utm_campaign=her-er-de-fedeste-gamer-tastaturer

Tak skal du ha

Har en lillebror der er elektronik NØRD så tror jeg vil sætte ham på sagen.

Næste spørgsmål er så bare - kan man nøjes med den "gamle" eller skal man vente til den nye kommer? Og hvor stor skal den være?

Anmeld

30. marts 2011

trunte89

Anne85 skriver:

øøhhh... hvad betyder det?

At fx på bt, eb osv kan jeg ikke se billedgallerier. Kan heller ikke komme på netbank med nem id.
Men som nr 2 eller hyggecomputer ville jeg klart vælge iPad.

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

trunte89 skriver:

At fx på bt, eb osv kan jeg ikke se billedgallerier. Kan heller ikke komme på netbank med nem id.
Men som nr 2 eller hyggecomputer ville jeg klart vælge iPad.

aahhh okay.

netbank vil jeg alligevel bruge den almindelige computer til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.