Prinsessekjolen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Pige2009

Najsen86 skriver:

så har jeg købt kjole til vi skal til bryllup d. 16 April

Uha den er jeg glad for... Det er nu jeg skal væære prinsesse inden jeg bliver for gammel

Heldigvis passer den fint selvom jeg snart er i 23. uge

Cool. Jeg ville slet ikke være bange for at tage opmærksomheden fra bruden, da hun vel er i hvidt og slet ikke ligner dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Najsen86

Baagøe skriver:

Cool. Jeg ville slet ikke være bange for at tage opmærksomheden fra bruden, da hun vel er i hvidt og slet ikke ligner dig

Tak skal du have.. det er jeg heller ikke i tvivl om.. det er jo så forskellige kjoler og det er hende i hvidt der har opmærksomhedsretten

Anmeld

31. marts 2011

Najsen86

Aprilmor11 skriver:

Waow , en flot kjole .. Du bliver en rigtig smuk prinsesse

Ikke at du ikke er køn i forvejen

Tak hvor er du bare sød

Anmeld

1. april 2011

Pige2009

Najsen86 skriver:

Tak skal du have.. det er jeg heller ikke i tvivl om.. det er jo så forskellige kjoler og det er hende i hvidt der har opmærksomhedsretten

Lige præcis. Rigtig god fest

Anmeld

4. april 2011

Ann.

Tror jeg ville være rigtig ked af det, hvis der var en der kom i sådan en til mit bryllup, skal selv giftes den 25. juni. Ikke fordi at jeg er bange for at den stjæler opmærksomheden, men fordi at jeg virkelig ikke synes den er særlig køn og slet ikke passende til et bryllup 

Men ja, det er da i sidste ende dit valg, men ville helt sikkert tjekke hvordan bruden har det med det først, hvis ikke du allerede har gjort det. 

Du må endelig ikke tro at det er hårdt ment, men du ville jo gerne have vores respons. 

Og efter min mening er den alt for åben på ryggen af dig, man kan godt se at den sidder stramt 

Men jeg synes blot at den skriger mere galla end bryllup.

Sorry, hvis du bliver fornærmet.

Anmeld

4. april 2011

Najsen86

TrineLærke skriver:

Tror jeg ville være rigtig ked af det, hvis der var en der kom i sådan en til mit bryllup, skal selv giftes den 25. juni. Ikke fordi at jeg er bange for at den stjæler opmærksomheden, men fordi at jeg virkelig ikke synes den er særlig køn og slet ikke passende til et bryllup 

Men ja, det er da i sidste ende dit valg, men ville helt sikkert tjekke hvordan bruden har det med det først, hvis ikke du allerede har gjort det. 

Du må endelig ikke tro at det er hårdt ment, men du ville jo gerne have vores respons. 

Og efter min mening er den alt for åben på ryggen af dig, man kan godt se at den sidder stramt 

Jeg bliver slet ikke fornærmet

Det er er jo din mening..

Anmeld

4. april 2011

CamiRon

TrineLærke skriver:

Jeg er helt enig med dig her. Kjolen er absolut ikke min stil - der er for meget Miss Piggy over den - den er for voldsom og sidder ikke fantastisk. Og hvis det var mit bryllup ville jeg også rynke en smule på næsen, hvis en af mine gæster troppede op i sådan et skrud.

Men ja, vi er alle forskellige og fred være med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.