Prinsessekjolen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

MissGeoh

Najsen86 skriver:

800  Har købt den på trendsales!

Det var billigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Najsen86

MissGeoh skriver:

Det var billigt..

hehe ja.. så må vi se om den skal bruges til bryllup eller en anden gang

Anmeld

30. marts 2011

Steph_Laurits

Najsen86 skriver:

Nej... det er din mening og det er helt okay

Ja det håber jeg da det er

Anmeld

30. marts 2011

Najsen86

StephanieJ skriver:

Ja det håber jeg da det er

Anmeld

30. marts 2011

Mi

Najsen86 skriver:

haha ja ... lidt meget I know men det skal jo prøves en gang i livet

Selvfølgelig skal det prøves. Også mere end en gang i livet  

Anmeld

30. marts 2011

Anne85

Ikke lige min stil... men fedt for dig at prøve at være prinsesse for en dag  Tror dog jeg ville ha glet noget vhis der var nogen er var troppet op i sårn en kjole til mit bryllup

Anmeld

30. marts 2011

tazz

Jeg synes at du er fin!

Og jeg tror ikke, at du vil tage opmærksomhed fra bruden - ingen stråler så meget som en nybagt brud, det kan selv en hot pink prinsessekjole ikke toppe.

Jeg har også haft megakjoler (Rikke Gudnitz kreationer, bare for at spore ind på stilen) på til bryllupper, har dog altid spurgt bruden hvad hun mener, men i sidste ende, så tager man det jo på for, at vise sin glæde over festen og fejre brudeparret.

Har dog en bekendt, hvis veninde havde en stor hvid kjole med slæb og blonder på til hendes bryllup - det var alligevel lige over stregen. Da veninden surgte en anden gæst om hun kunne lide kjolen, svarede gæsten "Ja, den er flot! du kan jo tage den på til dit eget bryllup"

Anmeld

30. marts 2011

Najsen86

tazz skriver:

Jeg synes at du er fin!

Og jeg tror ikke, at du vil tage opmærksomhed fra bruden - ingen stråler så meget som en nybagt brud, det kan selv en hot pink prinsessekjole ikke toppe.

Jeg har også haft megakjoler (Rikke Gudnitz kreationer, bare for at spore ind på stilen) på til bryllupper, har dog altid spurgt bruden hvad hun mener, men i sidste ende, så tager man det jo på for, at vise sin glæde over festen og fejre brudeparret.

Har dog en bekendt, hvis veninde havde en stor hvid kjole med slæb og blonder på til hendes bryllup - det var alligevel lige over stregen. Da veninden surgte en anden gæst om hun kunne lide kjolen, svarede gæsten "Ja, den er flot! du kan jo tage den på til dit eget bryllup"

ja du har fuldstændig ret.. jeg tager den ikke på for at stjæle opmærksomheden, hvilket jeg slet ikke trór jeg ville gøre... Bruden i hendes hvide dress er da det smukkeste i verden...

er gravid i 23. uge føler mig lidt som en hval og har haft enormt svært ved at finde noget jeg kunne holde ud at have på... som du siger... det var noget andet hvis man tog en hvid kjole på... jeg har også brug for at føle mig lidt lækker nu hvor vi skal til bryllup, og dette uden at det bliver på bekostning af bruden

Anmeld

30. marts 2011

kamtok

Suuuper fin kjole  Er virkelig imponeret over at du kan skrue dig ned i sådan en, når du er i 23. uge ... Well done

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

Najsen86 skriver:

så har jeg købt kjole til vi skal til bryllup d. 16 April

Uha den er jeg glad for... Det er nu jeg skal væære prinsesse inden jeg bliver for gammel

Heldigvis passer den fint selvom jeg snart er i 23. uge

Waow , en flot kjole .. Du bliver en rigtig smuk prinsesse

Ikke at du ikke er køn i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.