Aprilsnar..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Stiner

For nogle år siden allierede jeg mig med de af mine kvindelige kollegaer i den fødedygtige alder, som endnu ikke havde børn. Vi gik på skift til ledelsen og fortalte, at vi var gravide. (vi var vist 4)

Senere på dagen gik vi sammen på kontoret, for at sige "Aprilsnar", men vi nåede det ikke, for da vores leder så os stå der SAMMEN, gik det op for ham, hvad det handlede om, og han begyndte meget lettet at grine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Frk.S

Min far lavede en gang en rigtig sjov en på min mor....

De havde en rigtig træls nabo - sådan en hvis hus og have var en stor losseplads. Han var mega sær, og snød og løj så det drev. De ville helst ikke have noget med ham at gøre... og det havde de heller ikke.

En dag da min mor kom hjem (1. april) hviskede min far til hende at *BIIP* sad nede på kontoret, for han havde fået lov til at låne deres computer. Hun blev arrig og helt rød i hovedet, men kunne ikke få sig selv til at skælde ud, når han nu sad der nede. Så det var mest sådan "HVAD??!!! (hviskende)

Jeg er selv helt vildt dårlig til at finde på sådan noget - det bliver altid sådan noget kedeligt noget.

Anmeld

31. marts 2011

Rockertand

Hvis man var rigtig ond - som i rigtig, rigtig ond - så gav man ham en positiv graviditetstest i hånden og bad ham finde job nr. 2 - superdejlig besked til en nybagt far, som måske i forvejen ikke har drømmejobbet....meeen det skulle kun være, hvis han selv har praktiseret noget ondt, som skulle hævnes og ikke det bedste at spøge med, hvis det er et følsomt emne. Hvis der sidder nogle derude, der overvejer dette - så skulle test i Cola efter sigende give positive teste (aner ikke, om det er rigtigt).

Anmeld

31. marts 2011

9510

Jeg bildte min mand ind sidste år at jeg havde smadret bilen Nøj han blev hysterisk...............

Men kom hjem med en buket blomster til ham så var han god igen

Anmeld

31. marts 2011

SpunkenJo

Vandet er gået skat!

- det var hvad jeg sagde for 2 år siden 1. April da jeg var 31 uger henne.

Og så var det ikke engang en joke

Anmeld

31. marts 2011

eElak

SpunkenJo skriver:

Vandet er gået skat!

- det var hvad jeg sagde for 2 år siden 1. April da jeg var 31 uger henne.

Og så var det ikke engang en joke

Jeg nåede aldrig at gøre samme trick - knægten valgte at smutte ud før tid... dumme unge.. 

Havde ellers planlagt det, da jeg ville være 37-38 uger henne der.. 

Men jeg har bildt min daværende kæreste ind for år tilbage at jeg var gravid.... 

Anmeld

31. marts 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

fortæl en god aprilsnar...

jeg kunne godt tænke mig at tage lidt gas på kæresten. problemet er at jeg altid finder på ekstreme ting at fortælle om til aprilsnar at han gætter det med det samme... 

kom med jeres historier og så kan vi jo også få et godt grin samtidig..

Den bedste vi har haft her i huset var, da min mand for nogle år siden vækkede vores mellemste en halv time før normalt og sagde, at vi havde sovet for længe.
Hun drønede ud af sengen..og da hun så kom styrtende ned til morgenmad, var der morgenbrød og hygge..og en "aprilsnar" til hende

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.