Aprilsnar..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.153 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Isabella_mor

fortæl en god aprilsnar...

jeg kunne godt tænke mig at tage lidt gas på kæresten. problemet er at jeg altid finder på ekstreme ting at fortælle om til aprilsnar at han gætter det med det samme... 

kom med jeres historier og så kan vi jo også få et godt grin samtidig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Dictes mor

Da jeg var lille havde mine søstre og jeg en pony (hoppe), som tit når lysten kom over hende om man så må sige dragede nordpå (stak af) for der boede en mand, som havde nogle flotte store varmblodshingste, så en meget tidlig morgen kom min far stormene ind til og vækkede os med nyheden om, at lotte var sluppet ud og var på nej nordpå igen, så vi tre piger strøg ud af sengene og afsted ned af grusvejen i natkjoler, gummistøvler og træsko efter Lotte, da vi kan høre far skrige af grin i gårdspladsen og råbe aprilsnar... Sådan får man tre piger op kl 5 om morgenen... !

Anmeld

30. marts 2011

PsychedeliC

30. marts 2011

Benjamins'mor

PsychedeliC skriver:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1527671.ece

Den her er ond 

Jeg forstår ikke rigtigt hvad joken skulle være?

Han tager da bare et alm. spring ligesom alle andre.

Anmeld

30. marts 2011

PsychedeliC

benjamins'mor skriver:

Jeg forstår ikke rigtigt hvad joken skulle være?

Han tager da bare et alm. spring ligesom alle andre.

Det skal forestille at rebet ikke siddes fast

Anmeld

30. marts 2011

Mi

PsychedeliC skriver:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1527671.ece

Den her er ond 

Hahahahahahaha..... Den var ond ja. Til gengæld er han en af de få som ved hvad han ville tænke hvis han stirrede døden i øjnene

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. marts 2011

Benjamins'mor

PsychedeliC skriver:

Det skal forestille at rebet ikke siddes fast

Nårh, det så jeg godt, så troede han ville ramme vandet. Men da det ikke skete forstod jeg det ikke helt. 

Anmeld

30. marts 2011

Isabella_mor

Mere mere meeeeere...

Anmeld

30. marts 2011

Ryberg

da jeg var lille/mindre sneg jeg mig ud en tidlig morgen d.1 april, og der havde jeg dagen forinden fundet en stor gren som jeg kastede op på taget, som så buldrede ned og vækkede min mor og stedfar.. og så stod jeg og ventede i skjul og de kom løbende ud i undertøj helt i chok og troede antennen var røget ned eller andet... og så skreg jeg bare  "APRILSNAR" ...

Synes fanme den var god.. griner stadig af den den dag idag.. deres ansigtsudtryk.. priceless!!

Anmeld

31. marts 2011

NoName

der må være fler som har lavet løjer den 1. april???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.