Folk der stiller op til reallityprogrammer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Kamulla

mor_sabina skriver:

Ha ha ha ha ha... Ja man skal ski passe på ikke at være det forkerte sted på det forkerte tidspunkt Men er sikker på du gør dig godt på tv/billederne

haha ej syntes jeg så ikke der er mange der prøver lokke mig til div. ting.. men tv er altså bare ikke mig... og gider bestemt ikke udstille mig på tv.. det har jeg ikke behovet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

minlilleskat

qp skriver:

Så så frøken - dette er en af de pæne tråde du er havnet i

griner det er jo også bare min mening, og som jeg ser på de mennesker lol

Anmeld

30. marts 2011

mor_sabina

Nåå jeg bliver da nysgerrig, du kunne da godt lave en lille serie om det vilde liv på havet

Nej jeg kan sagtens følge dig, og også ts, det må bestemt ikke være rart at blive taget ud af sammenhæng og bedømt på en brøkdel af sit liv.
Generelt har jeg bare rigtig svært ved at man skal dømme andre om de er kendte eller ukendte, men de færreste kan se sig fri for at danne sig en mening om det man støder på. Jeg vil så bare gerne være fri for at hele DK's befolkning danner sig deres indtryk af mig

Anmeld

30. marts 2011

Silvermist

qp skriver:

Hatten af for dem der stiller op til reallityprogrammer som D.U.M men jeg synes da ikke det er særlig gennemtænkt for manges vedkommende!

Som medvirkende til sådanne programmer og især fordi det handler om børn/ familier/ følelser/ hverdag bør man da overveje hvilke konsekvender det fører med sig i form, af at der pludselig vil være en masse mennesker der overhovedet ikke kender en, men som alligevel har en mening om en?

- Og nej det kan ikke være særlig rart at blive dømt af mennesker der ikke kender sammenhængen men alligevel drager konklussioner men ......... HVORFOR i det hele taget stille op til sådan et program når man konstant og hele tiden føler sig nødsaget til, at forsvare sig imod befolkningens anklager?

Ja jeg forstår det ikke!!! - Jeg ville selv aldrig stille op til nogen form for reallityprogrammer og slet ikke sådan et som D.U.M - og det er for det første fordi jeg er et privat menneske der værner om mine private sager samt min familie og for det andet fordi, at jeg selv ville blive rigtig ked, af at blive misforstået som mor.

Ja, hatten af for dem der stiller op. Modigt af dem, underholdende for os andre.

Men jeg er meget enig med dig. Jeg kan slet ikke forstå at nogle har lyst. Jeg kunne ikke drømme om at stille mig selv og min familie op til et reality program. Men vi er jo så forskellige.

Godt indlæg.

Anmeld

30. marts 2011

qp

Silvermist skriver:

Ja, hatten af for dem der stiller op. Modigt af dem, underholdende for os andre.

Men jeg er meget enig med dig. Jeg kan slet ikke forstå at nogle har lyst. Jeg kunne ikke drømme om at stille mig selv og min familie op til et reality program. Men vi er jo så forskellige.

Godt indlæg.

Jamen de er jo allevegne efterhånden - herinde, facebook, jubiidebatterne og andre babysider ..... Hvorfor være med hvis man føler sig misforstået og hele tiden må forsvare sig selv?

I don't get it!!

Anmeld

30. marts 2011

Silvermist

qp skriver:

Jamen de er jo allevegne efterhånden - herinde, facebook, jubiidebatterne og andre babysider ..... Hvorfor være med hvis man føler sig misforstået og hele tiden må forsvare sig selv?

I don't get it!!

Har ikke en anelse 

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

altså nu er jeg jo herre kendt fordi jeg har været i fjernsynet HAHA.. ej jeg fatter det virkelig ikke.. men der er mange linselus derude som jeg ikke fatter.. men det må være deres valg og problem.. de må bare vide at der er konsekvenser ved at stille op til sådan noget.. nemlig at folk dømmer og danner sig sin egen mening om de personer der stiller op.. det må man tage med og lade være med at tude over det..

Hvis de ikke kan tåle at os ude bag skærmene har vores meninger om dem - Ja så kan de bare lade vær med at stille op... 

Anmeld

30. marts 2011

qp

MoarJ skriver:

Hvis de ikke kan tåle at os ude bag skærmene har vores meninger om dem - Ja så kan de bare lade vær med at stille op... 

Ja noget i den stil Men jeg var lidt ude efter, at få en konstruktiv debat omkring hvad det gør ved en, at deltate i sådanne programmer og om man overhovedet har overvejet konsekvenserne inden det går løs. Jeg tænker på dem der kender nogle der har deltaget/ deltager i reallityprogrammer eller dem der er her på babysiden

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

qp skriver:

Ja noget i den stil Men jeg var lidt ude efter, at få en konstruktiv debat omkring hvad det gør ved en, at deltate i sådanne programmer og om man overhovedet har overvejet konsekvenserne inden det går løs. Jeg tænker på dem der kender nogle der har deltaget/ deltager i reallityprogrammer eller dem der er her på babysiden

Opmærksomhed... Og et eller andet sted også stille end del af dem i dårligt lys... 

Anmeld

30. marts 2011

twinny

synes mange af dem er linsel*dere (tænker amalie, sidney lee, katrine fra singelliv osv.) det er simpelhen ikk til at holde at holde...  

Men jeg synes det virker som de ikk "ser" konseksvenserne ved at stille op i D.U.M,for der er masser af dårlig omtale (som de jo godt ved) og stadigvæk bliver de skide sure over folk har debatterne omkring dem.... Meget naivt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.