Folk der stiller op til reallityprogrammer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

qp

Hatten af for dem der stiller op til reallityprogrammer som D.U.M men jeg synes da ikke det er særlig gennemtænkt for manges vedkommende!

Som medvirkende til sådanne programmer og især fordi det handler om børn/ familier/ følelser/ hverdag bør man da overveje hvilke konsekvender det fører med sig i form, af at der pludselig vil være en masse mennesker der overhovedet ikke kender en, men som alligevel har en mening om en?

- Og nej det kan ikke være særlig rart at blive dømt af mennesker der ikke kender sammenhængen men alligevel drager konklussioner men ......... HVORFOR i det hele taget stille op til sådan et program når man konstant og hele tiden føler sig nødsaget til, at forsvare sig imod befolkningens anklager?

Ja jeg forstår det ikke!!! - Jeg ville selv aldrig stille op til nogen form for reallityprogrammer og slet ikke sådan et som D.U.M - og det er for det første fordi jeg er et privat menneske der værner om mine private sager samt min familie og for det andet fordi, at jeg selv ville blive rigtig ked, af at blive misforstået som mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

henh01

Jeg har tænkt lige nøjagtig det samme..

Forstår slet ikke hvorfor personer som MS, Dea Louise, Hannah osv stiller op. De må da vide at de får kommunen til at stille spørgsmål til deres evner som forælder.

Anmeld

30. marts 2011

qp

henh01 skriver:

Jeg har tænkt lige nøjagtig det samme..

Forstår slet ikke hvorfor personer som MS, Dea Louise, Hannah osv stiller op. De må da vide at de får kommunen til at stille spørgsmål til deres evner som forælder.

Det er om noget rigtig - men jeg tænker nu mere på dem der stort set sidder på alle babysider/ facebook/ onlinedebatter o.a og forsvarer dem selv overfor andre! Det kan da søreme ikke være særlig rart at være i sådan en position... Hvorfor være med når man ikke kan tackle konsekvenserne heraf?

Anmeld

30. marts 2011

henh01

qp skriver:

Det er om noget rigtig - men jeg tænker nu mere på dem der stort set sidder på alle babysider/ facebook/ onlinedebatter o.a og forsvarer dem selv overfor andre! Det kan da søreme ikke være særlig rart at være i sådan en position... Hvorfor være med når man ikke kan tackle konsekvenserne heraf?

Ja det ved jeg sørme heller ikke.. hahaha

Kunne være rart med nogen af de medvirkendes forklaringer

Anmeld

30. marts 2011

Kamulla

altså nu er jeg jo herre kendt fordi jeg har været i fjernsynet HAHA.. ej jeg fatter det virkelig ikke.. men der er mange linselus derude som jeg ikke fatter.. men det må være deres valg og problem.. de må bare vide at der er konsekvenser ved at stille op til sådan noget.. nemlig at folk dømmer og danner sig sin egen mening om de personer der stiller op.. det må man tage med og lade være med at tude over det..

Anmeld

30. marts 2011

mor_sabina

Sallisørøver skriver:

altså nu er jeg jo herre kendt fordi jeg har været i fjernsynet HAHA.. ej jeg fatter det virkelig ikke.. men der er mange linselus derude som jeg ikke fatter.. men det må være deres valg og problem.. de må bare vide at der er konsekvenser ved at stille op til sådan noget.. nemlig at folk dømmer og danner sig sin egen mening om de personer der stiller op.. det må man tage med og lade være med at tude over det..

Hov hvor har du været i fjernsynet?

Anmeld

30. marts 2011

minlilleskat

hejsa.

jeg har det på sammen måde som dig, kunne heller aldrig finde på sådan noget, og blive udstillet på sådan en grim måde, og har ikke meget til overs for de mennesker, jeg syntes de er total til grin.

men bare min mening

Anmeld

30. marts 2011

Kamulla

mor_sabina skriver:

Hov hvor har du været i fjernsynet?

hahaha... sku ikke som en af dem programmet har handlet om.. men var ledsager til en der deltog i singleliv da de holde deres 100. afsnits gallafest... fed fest troede jeg var usynlig og jeg ikke blev fanget af kameraerne.. men var sku hele tiden i billedet... haha.. PIS... er mega tv kamera sky... 

Anmeld

30. marts 2011

qp

dejligetider skriver:

hejsa.

jeg har det på sammen måde som dig, kunne heller aldrig finde på sådan noget, og blive udstillet på sådan en grim måde, og har ikke meget til overs for de mennesker, jeg syntes de er total til grin.

men bare min mening

Så så frøken - dette er en af de pæne tråde du er havnet i

Anmeld

30. marts 2011

mor_sabina

Sallisørøver skriver:

hahaha... sku ikke som en af dem programmet har handlet om.. men var ledsager til en der deltog i singleliv da de holde deres 100. afsnits gallafest... fed fest troede jeg var usynlig og jeg ikke blev fanget af kameraerne.. men var sku hele tiden i billedet... haha.. PIS... er mega tv kamera sky... 

Ha ha ha ha ha... Ja man skal ski passe på ikke at være det forkerte sted på det forkerte tidspunkt Men er sikker på du gør dig godt på tv/billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.