Hatten af for dem der stiller op til reallityprogrammer som D.U.M men jeg synes da ikke det er særlig gennemtænkt for manges vedkommende!
Som medvirkende til sådanne programmer og især fordi det handler om børn/ familier/ følelser/ hverdag bør man da overveje hvilke konsekvender det fører med sig i form, af at der pludselig vil være en masse mennesker der overhovedet ikke kender en, men som alligevel har en mening om en?
- Og nej det kan ikke være særlig rart at blive dømt af mennesker der ikke kender sammenhængen men alligevel drager konklussioner men ......... HVORFOR i det hele taget stille op til sådan et program når man konstant og hele tiden føler sig nødsaget til, at forsvare sig imod befolkningens anklager?
Ja jeg forstår det ikke!!! - Jeg ville selv aldrig stille op til nogen form for reallityprogrammer og slet ikke sådan et som D.U.M - og det er for det første fordi jeg er et privat menneske der værner om mine private sager samt min familie og for det andet fordi, at jeg selv ville blive rigtig ked, af at blive misforstået som mor.
Anmeld