Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: okay mange tak for infoen... blev lige i tvivl om jeg skulle gøre noget... nu er jeg rolig igen...
okay mange tak for infoen... blev lige i tvivl om jeg skulle gøre noget... nu er jeg rolig igen...
Det var godt
Nu skal du bare nyde tiden INDEN, I får hænderne fyldte.
Jeg kan i øvrigt anbefale dig en lukket gruppe for tvillingegravide og mødre. Det er et skønt sted, hvor vi er helt åbne og ærlige omkring tingene, da den jo er lukket. Du skal lige godkendes af hende, der har lavet gruppen.
Her et link:
http://www.min-mave.dk/grupper/lukkede-grupper/subject-8794.htm
KaMa skriver: Det var godt Nu skal du bare nyde tiden INDEN, I får hænderne fyldte. Jeg kan i øvrigt anbefale dig en lukket gruppe for tvillingegravide og mødre. Det er et skønt sted, hvor vi er helt åbne og ærlige omkring tingene, da den jo er lukket. Du skal lige godkendes af hende, der har lavet gruppen. Her et link: http://www.min-mave.dk/grupper/lukkede-grupper/subject-8794.htm
okay mange tak for hjælpen.... ansøger lige...
Baby-støv skriver: Jeg var til NF scanning idag. sindsyg nervøs over om bebs var okay.... Om der så ikk lå TO bebser og boksede, de var helt vildt aktive..... Risikotallet 1:7986 og hun fornemmede, den ene var dreng og hun kunne se de var enægget. Så nok begge drenge, men intet er helt sikkert.... Fordi de er enægget, skal jeg til 13 scanninger... og tidlig misdannelse om 14 dage.... Var slet ikk forbedret på dette, da jeg ingen mave har fået endnu eller nogen i familien har tvillinger (hverken min eller kæresten) billeder kommer senere
Jeg var til NF scanning idag. sindsyg nervøs over om bebs var okay....
Om der så ikk lå TO bebser og boksede, de var helt vildt aktive.....
Risikotallet 1:7986 og hun fornemmede, den ene var dreng og hun kunne se de var enægget. Så nok begge drenge, men intet er helt sikkert....
Fordi de er enægget, skal jeg til 13 scanninger...
og tidlig misdannelse om 14 dage....
Var slet ikk forbedret på dette, da jeg ingen mave har fået endnu eller nogen i familien har tvillinger (hverken min eller kæresten)
billeder kommer senere
WOW, hvor vildt...! STORT tillykke med de 2 små bebser
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HVOR ER DET BARE FEDT
mange tak alle sammen,....
så kom der billede.... den øverste ville meget gerne møve sig frem og vise sig hele tiden..... rigtig fotogen....
Ej hvor fantastisk mange gange tillykke
2stks
Najsen86 skriver: Ej hvor fantastisk mange gange tillykke 2stks
hehe... tak.... meget overvældende følelse, man fik i kroppen...
Ja sikke da en overraskelse
Et kæmpe DOBBELT tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128