Sidney Lee?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

ZamanogDania

Baagøe skriver:

Jeg synes bare, han er temmelig besynderlig

Præcis. Forresten det er godt nok tidlig du er vågn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Lisbeth85

Han er ikke min kop te - det er vist så pænt sagt, som jeg nu engang kan

Han er til grin, og kan ikke selv se det... åbenbart Men hvis man kan tjene penge på ham, så vil folk jo gerne have ham med i tv-programmer... og så kører rouletten jo.

http://www.youtube.com/watch?v=S4ThuT00L5I --> det sjoveste klip ever... han er bare for dum

Anmeld

31. marts 2011

Kindfed

Jeg tror faktisk, at manden slet ikke er så dum endda. Han har stablet et liv på benene ved at lave INGENTING. Mon ikke han lever pænt komfortabelt på at være dum, overlegen og orange i TV. Det kunne jeg da ikke, der var da ikke nogen, der gad at kigge på mig. For vi kigger jo, mange af os, fordi vi eeelsker forargelsen, og det mestrer han jo bedre end mange andre. Hvis der lige bliver stille om ham i 10 min, så skruer manden da bare op for eyelineren og får sat hair extensions på og fremviser så stolt sit nye svenskerhår med begyndende måne. Vupti, forsiden på Se og Hør! Jeg har aldrig været i Se og Hør..

Anmeld

31. marts 2011

ZamanogDania

Kindfed skriver:

Jeg tror faktisk, at manden slet ikke er så dum endda. Han har stablet et liv på benene ved at lave INGENTING. Mon ikke han lever pænt komfortabelt på at være dum, overlegen og orange i TV. Det kunne jeg da ikke, der var da ikke nogen, der gad at kigge på mig. For vi kigger jo, mange af os, fordi vi eeelsker forargelsen, og det mestrer han jo bedre end mange andre. Hvis der lige bliver stille om ham i 10 min, så skruer manden da bare op for eyelineren og får sat hair extensions på og fremviser så stolt sit nye svenskerhår med begyndende måne. Vupti, forsiden på Se og Hør! Jeg har aldrig været i Se og Hør..

Hahahaha sjov måde du taler om ham, men det faktisk rigtig
men jeg vil personligt ikke være kendt på den måde, ved så ikke om det kun mig der tænker sådan

Anmeld

31. marts 2011

Fenja09

ZamanogDania skriver:

Jeg vil personligt ikke have sådan en opmærksomhed. Men det er bare mig
Jeg kan ikke tage at folk taler dårligt om mig og gør mig selv til grin

Men bare det at du opretter denne tråd er jo i Sidney Lee´s ånd - selvom du ikke bryder dig om ham, så nævner du ham og så har han jo opnået det han gerne vil - opmærksomhed

Anmeld

31. marts 2011

kiwilouise

ZamanogDania skriver:

Er det bare mig der ikke kan tage Sidney Lee?
Har lige set ham i 4 stjerners middag. Synes sku han er latterlig og se på.
Han gør grin med andre, men han er selv til grin

Hvad synes I om ham?

jeg tror Amalie fra paradise har slået ham for længst

Anmeld

31. marts 2011

ZamanogDania

Lisbeth85 skriver:

Han er ikke min kop te - det er vist så pænt sagt, som jeg nu engang kan

Han er til grin, og kan ikke selv se det... åbenbart Men hvis man kan tjene penge på ham, så vil folk jo gerne have ham med i tv-programmer... og så kører rouletten jo.

http://www.youtube.com/watch?v=S4ThuT00L5I --> det sjoveste klip ever... han er bare for dum

ej hvor er det vildt hahahahahahaha. selvbruner overdriver

Anmeld

31. marts 2011

ZamanogDania

Fenja09 skriver:

Men bare det at du opretter denne tråd er jo i Sidney Lee´s ånd - selvom du ikke bryder dig om ham, så nævner du ham og så har han jo opnået det han gerne vil - opmærksomhed

Ja men det er jo ikke rigtig ham. han siger selv han spiller bare rolle. så han gør sig til grin med vilje

Anmeld

31. marts 2011

ZamanogDania

kiwilouise skriver:

jeg tror Amalie fra paradise har slået ham for længst

Uha Amalie skal vi slet ikke tale om hehe.

Anmeld

31. marts 2011

jydeinden

rent ud sagt synes jeg manden er herre klam

der går rygter om at meget af det han praler med, og mange af de ting han siger er rent fup... hvor vidt det er sandt,. aner jeg ikke, men det skulle ikke undre mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.